فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزگفت: سپاه با همکاری بسیج و اجرای طرح کرامت از هفده منطقه شهرستان کرج محرومیت زدایی کرده است.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۵۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در جلسه شورای اداری استان البرز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری بسیج وارد عرصه جدیدی در حوزه رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه شده است و درقالب اجرای طرح کرامت تلاش ها برای محرومیت زدایی از هفده منطقه شهرستان کرج به اجرا درآمده است.

خدمات رسانی و محرومیت زدایی در ۱۷ منطقه کرج اجرا شد

وی افزود:خدمات رسانی و محرومیت زدایی از جمله اهداف طرح کرامت سپاه استان البرز است که در اجرای آن با تشکیل بانک اطلاعاتی برای این هفده منطقه اقدامات بازسازی و اصلاح ظاهری  انجام شده است.

سردار مولایی تصریح کرد: آبادسازی ، پاکسازی مناطق از آسیب ها، ایجاد امنیت از دیگر اقداماتی است که در این مناطق آسیب دیده مورد توجه قرار می گیرد و همچنین پنج کارگروه برای رسیدگی به امور دو دهستان در کرج با زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در دست اقدام قرار گرفته است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطر نشان کرد: ساماندهی ظرفیت های پزشکی سپاه و بسیج برای خدمات رسانی در روستاها از جمله طرح های بهداشتی غربالگری از دیگری اقدامات انجام شده در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی مناطق مختلف شهری و روستایی است.

ارسال نظرات