مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه درگز:

هجمه به شورای نگهبان هجمه به اصل نظام است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه درگز گفت: متأسفانه برخی مسئولین داخلی وقتی منفعت آن‌ها به خطر می‌افتد تهمت سیاسی‌کاری به قوه قضائیه و شورای نگهبان و ... می‌زنند؛ هر کس به موضوع تأیید و رد صلاحیت‌ها اعتراض دارد طبق قانون پیگیری کرده و از خود دفاع کند، اما هجمه به اصل شورای نگهبان هجمه به اصل نظام است.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۶۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام داود عبدالهی  با اشاره به آغاز دهه دوم فاطمیه گفت: زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) نه‌تن‌ها برای ما بلکه برای انبیای الهی پر از درس و عبرت است؛ شخصیت این بانوی بزرگوار محور غضب و خشنودی خداست و جبرئیل مشتاق‌ترین افراد به دیدار با ایشان بود؛ گسترده‌ترین شفاعت در روز قیامت مخصوص حضرت زهراست، اما ایشان در برابر امر ولایت فرمانبدارترین و تسلیم‌ترین انسان‌های روزگار بودند.

حجت‌الاسلام عبدالهی ضمن اشاره به خطبه‌های مقام معظم رهبری در نمازجمه هفته گذشته تهران گفت: برخی مسئولین می‌گویند ما بدون مذاکره بلد نیستیم مشکلات کشور را حل کنیم؛ رهبری هم فرمودند: ما از مذاکره ابایی نداریم، اما نه با آمریکایی که تروریست فرودگاه بغداد است؛ ضمن اینکه در این مدت چیزی از مذاکره عاید ما نشد و چیزی که سایه جنگ را از ما دور کرد اول خدا بود و بعد سپاه قدس، نه برجام بی‌فرجام.

وی افزود: سپاه قدس یک مکتب است و مکتب دار آن شهید سلیمانی بود؛ تشکیل سپاه قدس بر مبنای انسانیت و رسیدن به داد مظلومین جهان بوده و هست؛ لذا اگر شعار ولایتمدار بودن سر می‌دهیم نباید جملات دشمن در تضعیف سپاه را تکرار کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه درگز با اشاره به انتخابات پیش روی کشور تصریح کرد: متأسفانه برخی مسئولین داخلی وقتی منفعت آن‌ها به خطر می‌افتد تهمت سیاسی‌کاری به قوه قضائیه و شورای نگهبان و … می‌زنند؛ هر کس به موضوع تأیید و رد صلاحیت‌ها اعتراض دارد طبق قانون پیگیری کرده و از خود دفاع کند، اما هجمه به اصل شورای نگهبان هجمه به اصل نظام است.

حجت‌الاسلام عبدالهی خاطرنشان کرد: البته اگر نمایندگان ملت قانون مناسبی را وضع می‌کردند که افراد بدون هیچ سابقه اجرایی به خود اجازه شرکت در انتخابات را ندهند دیگر شاهد ثبت‌نام ۱۵ هزار نماینده برای اخذ ۲۹۰ کرسی مجلس نبودیم.

وی افزود: مردم مراقب باشند کسی که برای اخذ رأی اقدام به دادن شام و ناهار می‌کند درواقع به شعور ما توهین کرده؛ به فکر انتخاب یک نماینده در طراز انقلاب باشید و فریب وعده‌های دروغین برخی افراد را نخورید.

عبدالهی در پایان با اشاره به سیل استان سیستان تصریح کرد: اگر مسئولین قبل از وقوع چنین اتفاقات طبیعی، به‌درستی بحث پیشگیری را انجام می‌دادند شاید هیچ‌گاه شاید این حجم از خرابی نبودیم و اصلاً نیاز نبود چنین هزینه‌هایی برای بازسازی شهر‌ها صورت بگیرد؛ بااین‌حال از مردم و مسئولین عزیز می‌خواهیم کمک به هم‌وطنان سیل‌زده را فراموش نکرده و آن‌ها را در این شرایط تنها نگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها