خبرهای داغ:
مدیر صندوق کارآفرین آذربایجان غربی:

طرح «کارآفرین شو» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: طرح «کارآفرین‌ شو» در مرکز استان با همین نام و در شهرستان‌ها نیز با عنوان «کاروان کارآفرین‌شو» هم‌اکنون با موفقیت در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۶۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

 علیرضا آخوندزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه جوانان در امر خوداشتغالی با توجه به ظرفیت شهر محل سکونت‌شان در این طرح مشارکت کنند، اظهار کرد: ما نیز در این راستا از جوانان علاقه‌مند حمایت می‌کنیم و با توجه به اینکه یک طرح نوپاست در مرحله اول با دانشگاه‌های صنعتی، فنی و حرفه‌ای،  دانشگاه‌های علمی کاربردی استان و سازمان فنی حرفه‌ای تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح شهرهای مهاباد و بوکان نسبت به سایر شهرهای استان پیشتاز هستند، گفت: اشتغال پایدار روستایی براساس مصوبه دولت از سال ۱۳۹۷ شروع شده است و صندوق کارآفرینی امید از آن حمایت می‌کند.

آخوندزاده اظهار داشت: هم‌اکنون طرح ملی یک روستا، یک محصول، با هدف روستای بدون بیکار و با حمایت از صندوق‌های خُرد محلی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در راستای حمایت از اشتغال پایدار در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: امسال ۱۸۰ میلیارد ریال از محل صندوق کارآفرینی امید استان برای اشتغال پایدار و ۶۰ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های «یک روستا، یک محصول» تسهیلات پرداخت شده ‌است.

وی بیان کرد: میاندوآب نیز در رابطه با پرداخت تسهیلات اشتغال‌ پایدار وضعیت مطلوبی دارد به طوری که در سال گذشته ۱۸۵ درصد اعتبارات در این شهرستان جذب شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی اضافه کرد: امسال نیز با اجرای طرح‌های موفق تاکنون بالای ۱۰۰ درصد اعتبارات در این شهرستان جذب شده‌ است.

آخوندزاده با اشاره به اجرای برنامه ملاقات عمومی در شهرهای استان، افزود: در راستای اجرای این برنامه در میاندوآب حدود ۳۵ نفر مراجعه کردند که بیشتر مطالبه‌ آنان در رابطه با اشتغال بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار