استاد یار صالحین سپاه ناحیه مسلم مشهد:

شجره طیبه صالحین باید امثال شهید سلیمانی را تربیت نمایند

استادیار صالحین سپاه ناحیه مسلم مشهد بیان کرد: شجره طیبه صالحین ما، باید امثال شهید سلیمانی را تربیت نمایند و برای رسیدن به این ویژگی باید هدف و راه را خوب تشخیص دهند و تصمیم خوب را بگیرند و در هنگام عمل به نحو احسن عمل نمایند.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۶۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام بوژمهرانی در جمع ائمه جماعات مساجد، ارکان صالحین، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه مسلم که در مجتمع بقیه الله برگزار شده بود بیان داشت: ما از سال ۹۲ شجره طیبه را به صورت تشکیلاتی شروع کرده ایم به طوری که در ابتدا جلسات صالحین پر شور برگزار می‌شد، ولی اخیرا شور جلسات پایین آمد به نحوی که پس از مدتی در حالت رکود قرار گرفتیم و باید سئوال بشود چرا چنین حرکت اثر بخشی برای تربیت کادر ایجاد شد، ولی برنامه‌ها کم رنگ شد؟!

وی در قسمت دیگری از بیاناتش اظهار داشت: اگر بالادستی‌ها کار را جدی بگیرند و اعتقاد و یقین به این حرکت داشته باشند تربیت کادر به نحو احسن انجام خواهد شد و اگر آن‌ها در این کار جدی نباشند و اعتقاد به آن نداشته باشند حرکت شجره طیبه صالحین به حاشیه خواهد رفت.

بوژمهرانی بیان داشت: شجره طیبه صالحین ما، باید امثال شهید سلیمانی را تربیت نمایند و برای رسیدن به این ویژگی باید هدف و راه را خوب تشخیص دهند و تصمیم خوب را بگیرند و در هنگام عمل به نحو احسن عمل نمایند.

در پایان سرگرد شریف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه مسلم ویژگی‌های امام جماعت را بیان داشت و گفت: امام جماعت باید مربی، مدیر، مبلغ اسلام و انقلاب، فرمانده و همیشه در صحنه باشد و اگر امامی این ویژگی‌ها را داشته باشد همچون شهید سلیمانی خواهد بود و فرماندهان پایگاه‌های ما هم باید این ویژگی‌ها را همچون ائمه جماعات داشته باشند.

در پایان این مراسم از سرمربیان صالحین تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار