خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه کلان شهر تبریز اظهارداشت: نمایاندن ابعاد وجودی شهید سردار سلیمانی و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، «سردار دل ها»، باید از اهداف اصلی آیین های بزرگداشت در راستای شناسندن سردار سلیمانی باشد.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۹۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عادل سیف زاده در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری اربعین شهید سپهبد قاسم سلیمانی از برگزاری اربعین شهید سلیمانی با مسئولیت این ناحیه خبر داد و گفت: این آیین  بزرگ داشت به شکل مردمی  و در شان و شخصیت وی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: نمایاندن ابعاد وجودی شهید سردار سلیمانی و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، «سردار دل ها»، باید از اهداف اصلی آیین های بزرگداشت در راستای شناسندن سردار سلیمانی باشد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه کلان شهر تبریز نیز در ادامه جلسه گفت: از همین الان باید ترتیبی اتخاذ شود که جایگاه انسانی شهید سلیمانی در فضای مجازی و به صورت متوالی  تا روز برگزاری مراسم، با ارائه تولیدات سمعی و بصری و ذکر خاطرات و بیانات علما و فرماندهان، انتشار یابد.

حجت الاسلام رحیم علی طالعی اظهار امیدواری کرد: به یاری خداوند متعال شاهد مراسمی با شکوه خواهیم بود و شور و شعور مردم انقلابی تبریز در بزرگداشت ایشان را به دنیا مخابره خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها