آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی گفت: کمیته امداد یکی از برکات حضرت امام خمینی(ره) است و آن حضرت به تاسی از امیرالمومنین(ع)، همیشه مسئله مستضعفین و رفع مشکل آنها را داشت.
کد خبر: ۹۲۱۱۲۱۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با مدیران کمیته امداد کشور و استان یزد با بیان اینکه کمیته امداد یکی از برکات حضرت امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) به تاسی از حضرت امیرالمومنین در تمامی عمر گرانمایه خود همواره بر رسیدگی به وضعیت مستضعفان و محرومان جامعه و رفع مشکلات آنان تاکید داشتند.

وی افزود: در زمان‌هایی که سرمای شدید وجود داشت حضرت امام به نیرو‌های انقلابی پیام می‌دادند و تاکید می‌کردند که با مراجعه به نقاط محروم، در راستای رفع مشکلات مستضعفان اقدام کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با اشاره به این موضوع که احقاق حقوق مستضعفین و برقراری عدالت اجتماعی از دغدغه‌های همیشگی امام خمینی (ره) بود، ابراز داشت: پیش از انقلاب هم چه زمانی که در ایران بودند و چه در زمان تبعید، یکی از چیز‌هایی که فکر امام را مشغول می‌کرد، بحث مستضعفین ایران بود و پیام‌های زیادی هم از ایشان به سفارش نسبت به مستضعفان اختصاص داشت.

آیت الله ناصری در ادامه اذعان داشت: آن حضرت در زمانی که تبعید بودند غذای زیادی نمی‌خوردند و دلیل این موضوع را هم ناتوانی مستضعفان در تهیه غذا می‌دانستند و می‌گفتند زمانی که مردم غذا ندارند بخورند من نمی‌توانم به خودم اجازه بدهم که در رفاه باشم و غذای کامل بخورم.

وی با تاکید براین موضوع که حفظ انقلاب به برکت همین مردم است و به درگاه خداوند، هیچ چیزی مقرب‌تر از خدمت به بندگان خدا نیست، گفت: هر یک از ما باید خود را تنها خادم و خدمتگذار این مردم بدانیم و هر لحظه از روزمان را برای رفع مشکلات آن‌ها به ویژه مسائل اقتصادی و معیشتیشان قرار دهیم.

امام جمعه یزد در پایان توصیه داشت: نیت همه ما باید رضای خدا و خدمت به خلق باشد و نباید برای تصدی پست‌ها و مسئولیت‌ها به این در و آن در بزنیم و خدای ناکرده از بندگان خدا و رفع مشکلات مردم غافل شویم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات