جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر عنوان کرد:

توزیع 1400 بسته حمایتی توسط سپاه شهرستان بوشهر در مناطق سیل‌زده سیستان

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: بیش از 1400 خانوار در روستاهای شهر زرآباد که دچار خسارت شده شناسایی و در همین هفته بسته حمایتی که شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و وسایل خانگی می‌باشد تحویل آن عزیزان داده خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۲۲۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ امید بازدار در نشست خبری با خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به محرومان سرلوحه برنامه‌های سپاه است، اظهار داشت: سپاه و بسیج خدمت‌رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را وظیفه خود می‌داند.

بازدار با اشاره به اینکه با وقوع سیل سپاه شهرستان بوشهر سعی کرده با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تنها گره کوچکی از مشکلات مردم این استان را برطرف کند، ادامه داد: بیش از 1400 خانوار در روستاهای شهر زرآباد که دچار خسارت شده شناسایی و در همین هفته بسته حمایتی که شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و وسایل خانگی می‌باشد تحویل آن عزیزان داده خواهد شد.

وی بیان داشت: فعلا 3000 بسته غذایی و بهداشتی و همچنین 430 گونی برنج توسط گروه جهادی شهید احمدی جوان به استعداد۲۳ نفر با همکاری گروه جهادی امام رضایی‌ها در بین مردم سیل‌زده روستاهای شهر زرآباد توزیع کرده‌اند.

جانشین سپاه شهرستان بوشهر یادآور شد: طبق سفارش برخی از خیرین چند بسته حمایتی شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و اسباب بازی نیز تهیه کرده و در روستای چراغ آباد از توابع شهر زرآباد توزیع شد.

بازدار ضمن تشکر از کسانی که در این حرکت جهادی سپاه را یاری کرده‌اند، تاکید کرد: این اقلام اهدایی، توسط مردم، بسیجیان، شهردار منطقه ۲ بهمنی مهندس پژمان، حراست شرکت عمران عالیشهر مهندس هاشمی، حراست شرکت نفت بوشهر برادر بسیجی روح الله اسماعیلی، مدیریت معدن شیرینه مهندس خوش اخلاق، مدیریت شرکت بسته‌بندی تنگسیر مهندس جوکار، سرکار خانم دشمن‌زیاری و خواهر صفری تهیه شده است.

وی به اهم فعالیت‌های سپاه در این منطقه اشاره و گفت: توزیع اقلام مابین مردم 14 روستای زرآباد، ویزیت رایگان و ارزیابی میزان آسیب وارده به روستاهاکه با همکاری گروه جهادی امام رضایی‌ها از اهم فعالیت‌های سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات