در سفر قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور به استان چهار محال و بختیاری صورت گرفت:
دکتر محمرضا ابنالدین حمیدی قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور در سفر به استان چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه استان حجت الاسلام نکونام دیدار و گفت‌‍وگو کرد.
کد خبر: ۹۲۱۱۲۵۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر محمرضا ابنالدین حمیدی قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور به همراه دکتر بسیج رئیس سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین بسیج اساتید استان با نماینده ولی فقیه استان چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام نکونام دیدار کردند.

در این دیدار دکتر بسیج ماموریت ها و فعالیت های بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری  را در سال جاری گزارش کرده و وظیفه اصلی اساتید بسیجی استان را در حفظ نظام و انقلاب تشریح کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه استان چهارمحال و بختیاری

در ادامه دکتر ابن الدین حمیدی عضویت اکثریت اساتید در بسیج استان را یک ظرفیت بسیار خوب  و یک جنبش انقلابی در کارآمدی نظام و پیش برد اهداف انقلاب معرفی کرده و حوزه‌های فعالیت اساتید را به عنوان نخبگان جامعه، در زمینه‌های علمی و پژوهشی و بصیرتی بسیار موثر دانست.

سپس حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه استان، خواهان نقش آفرینی اساتید بسیجی در درون و بیرون از دانشگاه به جهت تربیت انسان‌های متعهد و با انگیزه و انقلابی شد.

نکونام از دانشگاهیان و نخبگان خواست نسبت به شناخت دشمن و توطئه‌های آنان به جهت مقابله به موقع اقدام کنند و نقشه‌ها و ترفند‌های معاندان را شناسایی کرده و با طرح این مسائل در هیات‌های اندیشه ورز به صورت تخصصی به مقابله با آن‌ها پرداخته و در رشد و توسعه علمی کشور تلاش مضاعف نمایند .

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات