خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

خداوند یاری‌گر کسانی است که دست مستضعفان را می‌گیرند

امام جمعه قزوین در همایش خیرین و کار آفرینان برتر حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: خداوند یاری‌گر کسانی است که دست مستضعفان را می‌گیرند.
کد خبر: ۹۲۱۱۲۷۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در همایش خیرین و کار آفرینان برتر حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: قرآن تأکید می کند که به نیازمندان اکرام کنید و نمی گوید اطعام کنید، یعنی اول روحیه و شخصیت افراد را مورد توجه قرار می‌دهد.

 

وی تصریح کرد: مقصد این است که تقوا ما را به کرامت برساند و این روحیه مستکبران است که قوم خود را تحقیر می‌کنند تا از آن ها پیروی کرده و مطیعشان شوند.

 

 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه طبق قانون الهی کافران و مستکبران نمی‌توانند بر مؤمنان مسلط شوند، بیان کرد: کافران هیچگاه نمی‌خواهند ذره‌ای خیر به مؤمنان برسد و نباید با کسانی که خداوند تأکید کرده خیری به ما نمی‌رسانند، مذاکره‌ای صورت بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: خدا تأکید کرده است که به کافران تکیه نکنید، آتش می‌گیرید و استقلال، آزادی و هویتتان نابود می‌شود. آنها نهایت دشمنی و شدّت را برای مؤمنان قرار داده اند ولی قرآن و اهل بیت(ع) پناهگاه ما هستند.

 

وی افزود: بندگان مخلص و مؤمن خدا که مستضعف و فقیر هستند، فرصت و پناهگاه ما هستند و باید تلاش کنیم تا برای آنها شغل و مسکن فراهم کنیم. هر کسی به مستضعفان کمک کند، خداوند نیز دست او را می‌گیرد و یاری‌اش می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها