خبرهای داغ:
جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با معرفی برگزیدگان در شاهرود پایان یافت.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۵۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این جشنواره هفت اثر اجرا شد که در پایان سه اثر برگزیده و یک اثر شایسته تقدیر معرفی شدند.
بر اساس رای داوران، نمایش «من می‌توانم» به کارگردانی ثمانه رحیمی از مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی، نمایش «یکی کم است» به کارگردانی صدیقه حسینی‌نژاد از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود و نمایش «لوطیان مرد رند» به کارگردانی مریم کاشانی‌فرد از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان، برگزیده شدند که پس از بازبینی این آثار در تهران به مرحله کشوری این دوره از جشنواره راه می‌یابند.
نمایش «جادوی دست‌ها» به کارگردانی فاطمه‌سادات امیرفخریان نیز از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.
در این جشنواره همچنین برترین‌های بخش‌های بازیگری، پوستر و بروشور، طرح و ایده، طراحی صحنه، طراحی لباس، طراحی و ساخت عروسک، عروسک گردانی، کارگردانی، موسیقی و نمایشنامه نویسی معرفی و تجلیل شدند.
نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: این جشنواره به صورت صحنه‌ای و عروسکی با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» در تالار بهمن شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها