مسئول سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اصناف استان زنجان برای ارسال به مناطق سیل‌زده ادامه دارد
کد خبر: ۹۲۱۱۳۵۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

علیرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج; اظهار داشت: بازاریان و اصناف استان زنجان برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان همت کرده و تا کنون انواع کنسرویجات به قیمت 100 میلیون تومان به این استان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان های استان در حال جمع آوری کمک های غیر نقدی برای کمک به سیل زدگان هستند، افزود: اتاق بازرگانی برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان نیز اقدام می کند.

این مسئول بیان داشت: شرکت پارس حیات استان زنجان 500 میلیون تومان لوازم بهداشتی را از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به سیستان و بلوچستان ارسال می کند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی اصناف و بازاریان استان ادامه دارد، تصریح کرد: کمک های نقدی به شماره حساب بسیج مستضعفین واریز می شود.

حیدری ادامه داد: با توجه به اعلام نیاز استان سیستان و بلوچستان در خصوص کمبود خشکبار، لوازم بهداشتی و لوازم گرمایشی،روسای اتاق اصناف به عنوان نمایندگان اصناف استان درصدد جمع آوری این لوازم هستند.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان همواره در خط مقدم دفاع از نظام اسلامی قرار دارند، بیان داشت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در استان سیستان و بلوچستان کمک های اصناف جمع آوری و به این استان ارسال می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان زنجان یاریگر مردم بوده و کمک های غیر نقدی در قالب انواع کنسرویجات،پتو، لوازم گرمایشی،مواد غذایی و بهداشتی به این استان ارسال می شود.

 

ارسال نظرات