خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

سبک زندگی حضرت زهرا (س) را باید الگو قرار داد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را باید برای خودمان الگو قرار دهیم.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۷۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز در مراسمی که به مناسبت ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت شهدای گمنام و جبهه مقاومت در خوی برگزار شد، اظهار کرد: ما به عنوان مسلمان باید سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را برای خودمان الگو و سرمشق قرار داده و از ایشان درس بگیریم.

وی ادامه داد: زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) راهنمای بسیار روشنی است برای کسانی که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند؛ این مساله آن قدر پر اهمیت است که علمای بزرگ جهان اسلام به التزام و تبعیت عملی از سبک زندگی تاکید کرده‌اند.

این مسوول خاطرنشان کرد: از میان معصومین (ع) آنکه زندگی پر برکتش به خصوص برای زنان مسلمان همچون خورشیدی نورافشانی می‌کند، وجود نازنین حضرت فاطمه زهرا (س) است که آشنایی با سبک زندگی آن حضرت بسیار برای ما راهگشا خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در جامعه امروز که نظام سرمایه‌داری غرب با تهاجم فرهنگی خود سعی دارد الگویی مبتذل و غیرانسانی برای زنان و دختران مسلمان ارائه کند، مسلماً پرداخت به ابعاد گوناگون شخصیتی آن حضرت می‌تواند الگوی عملی مناسبی برای جامعه باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات