خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی خبر داد
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: سرفصل هایی که تا کنون به دست ما رسیده مجموعا تا این لحظه در سطح استان ۲هزار و ۷۷۹عنوان برنامه در سه سطح استانی ، شهرستانی و پایگاه بسیج مدیریت و اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۸۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام صبح امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی ( ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که انقلاب اسلامی پیروزی های عظیمی را بدست آورده و در عرصه های گوناگون سنگرهای مختلفی را فتح کرده در دفاع از ملت های مظلوم و آزادی خواه عالم و در دفاع از ارمانهای انقلاب و ایستادگی در برابر جبهه ظلم و کفر و استبداد به سرکردگی آمریکا و ایادی اش انقلاب استقامت کرده و بیش از هر زمانی با سرعت در مسیر خودش به پیش می رود.


وی عنوان داشت: در مقابل انقلاب اسلامی جبهه استکبار در منطقه ما و در همه جای عالم وضعیت تاریکی پیش روی خودشان احساس می کنند و ملت های عالم به استقبال انقلاب اسلامی شتافتند و عرصه را بر دشمنان بشریت تنگ کردند دیری نخواهد گذشت که آمریکای جنایتکار کشورهای اسلامی و منطقه را باید رها کند و سرنوشت کشورها را به خود ملت ها واگذار کند.


اسماعیلی افزود: ثمرات خون پاک شهدای انقلاب است. ما انقلاب را در وضعیت پیش روندگی و پیش برندگی می بینیم و انقلاب را در وضعیت عالی می توانیم ترسیم کنیم و به هر گوشه ای از عالم نگاه کنیم هواداران فراوانی پیدا کرده انسانهای آزاده و مظلوم عالم امروزه مدافع انقلاب شده اند انقلاب از مرزهای ایران گذشته و در بسیاری از کشورها هسته های مقاومت و انسانهای آزادی خواه به استقبال انقلاب شتافتند.


وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم در سالگرد پیروزی انقلاب که ایام پیروزی ملت ما در برابر جبهه کفر، نفاق، استکبار و رژیم دست نشانده ای که توسط ملت و امام سرنگون شد را گرامی بداریم و با عظمت از آن یاد کنیم.


جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان گفت: سپاه تکلیف خودش می داند با توجه به شبکه عظیم و گسترده مردمی که در اختیار دارد و به عنوان نهاد مردمی با توجه به رده ها و پایگاه های مقاومت متصل به سپاه با عنوان بسیج از امکانات و فضا و حضور حداکثری مردم در ایام دهه فجر حداکثر بهره برداری را داشته باشد .


وی اظهار داشت: سرفصل هایی که تا کنون به دست ما رسیده مجموعا تا این لحظه در سطح استان ۲هزار و ۷۷۹عنوان برنامه در سه سطح استانی ، شهرستانی و پایگاه بسیج مدیریت و اجرا می شود.


اسماعیلی افزود: آماده سازی رده های مقاومت برای استقبال از این ایام مبارک و دیدارهایی که با نماینده ولی فقیه در استان و امامان جمعه در شهرستانها است و مراسم ویژه ۱۲بهمن سالروز ورود امام به میهن نیز اجرای برنامه برعهده نواحی های مقاومت بسیج در شهرستان ها است و همزمان رژه موتوری در برخی نقاط اجرا می شود.


وی ادامه داد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس با همکاری بسیج دانش اموزی و ادارات آموزش و پرورش اجرا می شود.

وی ادامه داد: اجرای سرود‌های انقلابی، تئاتر‌ها و برنامه‌های هنری و فرهنگی در شهرستانها، برگزاری سلسله نشست‌های علمی و فرهنگی با موضوع تبیین نظریه مقاومت دوشنبه ۱۴ بهمن با محوریت جوانان اجرا می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه در ایام دهه فجر برگزاری یادواره‌های شهدای دانشجویی و دانش آموزی و سایر اقشار داریم گفت: سه شنبه ۱۵ بهمن اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در همه شهرستان‌ها و چهارشنبه همایشی با عنوان نقش زنان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تداوم آن با محوریت بسیج جامعه زنان داریم.

وی اظهار داشت: پنج شنبه حضور بسیجیان در مراسم عطر افشانی گلزار شهدا در سراسر استان و دیدار با خانواده‌های شهدا داریم. جمعه حضور باشکوه رده‌های مقاومت بسیج در نماز جمعه و برپایی میز خدمت در مصلا‌های نماز جمعه است.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام افزود: شنبه ۱۹ بهمن اعزام سخنرانان انقلابی به مدارس و یکشنبه نشست‌های بصیرت افزایی و روشنگری در شهرستان‌ها و پایگاه‌های مقاومت صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: دوشنبه ۲۱ بهمن برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان به صورت کاملا مردمی برگزار می‌شود.
 
اسماعیلی عنوان داشت: همکاری پایگاه‌های بسیج در اجرای بانگ تکبیر که پیش بینی شده به شکل محوری در امامزادگان باقریه بیرجند و برخی مساجد شهرستان‌ها و ۲۲ بهمن نیز حضور سازمان یافته بسیجیان در مراسم راهپیمایی عظیم مردمی خواهیم داشت و قشر‌های مختلف به ویژه جوانان تصاویر شهید سلیمانی را همراه دارند و ثبت نام نمادین مبارزه با آمریکا در قالب دست نوشته‌ای با شعار (من هم قاسم سلیمانی هستم) و (انتقام می‌گیریم) در طول مسیر راهپیمایی مردم امضا می‌کنند.

وی اظهار داشت: دعوت می‌کنیم از پایگاه‌های مقاومت که به شکل خودجوش مردمی و آتش به اختیار عمل کنند و در برنامه‌های دهه فجر منتظر دستورالعمل نشوند. برنامه ریزی کنند که امسال این ایام را بهتر و باشکوه‌تر برگزار کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان تاکید کرد: پایگاه‌های بسیج زمینه سازی برای حضور مردم در ایام دهه فجر و هم روشنگری و تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه انجام دهند این فرصت خوبی است چراکه مردم با وجود مشکلات در عرصه اقتصادی، اما اصل نظام و انقلاب برای ملت ما اهمیت دارد.

وی ادامه داد: همانطور که علارغم تبلیغات منفی دشمن مردم ما میلیونی در تشییع سردار سلیمانی و شهدای مقاومت شرکت کردند که دشمن تصور نمی‌کرد به این معنی است که مردم برای دلسوزان نظام ارزش قائل هستند و پای نظام خودشان هستند و در انتخابات هم مشارکت با شکوه و حداکثری خواهند داشت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها