خبرهای داغ:
یک کارشناس علوم دینی:

اسرار جاودانگی نام سردار سلیمانی باید تبیین شود

یک کارشناس علوم دینی گفت: اسرار جاودانگی نام و یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید تبیین شود.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۸۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، روحانی گردان 319 حضرت ولی عصر (عج) سلماس در گردهمایی تبیینی، ترویجی و فرهنگی کارکنان، اظهار کرد: هم اکنون کشورمان دستخوش مسائل مختلفی شده است بنابراین انسان‌های با بصیرت به طور قطع در این امواج متلاطم سربلند خواهند بود.

حجت الاسلام بهنام علی پناهی حاکمان آمریکا را شیطان بزرگ دانست و گفت: ارتباط با آمریکا جز خسران، ضرر و ذلت به دنبال ندارد به طوری که مذاکره با سران این کشور نتیجه‌ای جز از دست دادن هویت و عزت ملی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با گذشت از خانواده، جان و مال خود برای دفاع از کشور و ناموس در مقابل متجاوزان ایستادند و موجبات آسایش و راحتی ملت ایران را فراهم آوردند ولی چیزی برای خود مطالبه نکردند.

این مسوول گفت: در پی سقوط هواپیمای مسافری اوکراین که با خطای انسانی فاجعه بزرگی را باعث شد دشمنان در پی متشنج کردن افکار مردم بودند که در پی این حوادث خانواده‌های مصیبت دیده از مردم خواستند هرگز سخنی که تضعیف کننده نیروهای جان بر کف سپاه و نظام و انقلاب باشد بر زبان جاری نکنند تا در این شرایط حساس؛ در زمین دشمن بازی نکرده باشند.

علی پناهی ضمن توصیه همگان به رعایت سبک زندگی فاطمی و بهره‌گیری از سیره ائمه معصوم (ع) در برخورد با یکدیگر، بیان داشت: آنچه باعث جاودانگی و ماندگاری سردار «سلیمانی» در بین مردم و قلب‌های آنان شد، اخلاص، معنویت ایشان و اطاعت از رهبری بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار