خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر انسان در بصیرت جهان شناسی، انسان شناسی و دین شناسی به آن حد نصاب لازم برسد همه ی مسائل حل است، و دیگر از دشمن نمی ترسد، به کسی طمع نمی کند، در دام کسی نمی افتد، معامله ی سیاسی نمی کند، از طاغوت تعریف نمی کند و راه الهی را نیز گم نمی کند.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۹۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در دیدار با کارکنان و خانواده‌های دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه‌ی کبری حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) و شهادت سردار سرفراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: آن‌هایی که راه ایمان و راه بندگی خدا را می‌روند، اینگونه نیست که در امنیت باشند و دشمن ندارد بلکه باید دانست همه‌ی پیغمبران رنج برده اند، همچنین پیغمبر آخرالزمان (ص) و فرزندان ایشان و امروز آن‌هایی که راه آن‌ها را می‌روند همواره تحت فشار هستند، شهید می‌دهند، در محاصره اقتصادی هستند و همواره علیه آن‌ها تبلیغات می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید از خداوند متعال درخواست کنیم تا به ما بصیرت در دین عنایت کند، زیرا کلید حل همه‌ی مشکلات در این موضوع است.

عبادی افزود: مشکلات وجود دارد، اما همه مشکلات دارای راه حل است و رمز آن این است که جهان شناسی درست، انسان شناسی درست و دین شناسی درست حاصل شود، زیرا همه‌ی برگ برنده‌ها در همین مشکلات است.

وی اظهار داشت: اگر کسی به بصیرت برسد هرگز دچار خوف و افسردگی می‌شود، افسردگی‌ها از بی دینی است، مشکلات اجتماعی، خانوادگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی، بازار و.. همه به خاطر ضعف بصیرت است.

وی عنوان داشت: دیدگاه توحیدی تمامش حب، فداکاری و خدمت است، در دیگاه غرب و مکتب لیبرال دموکراسی دین خدا را تحریف کرده اند، و علاوه بر اینکه متون ادیان را از بین برده اند، اصلا همان چیزی که بوده است را نیز تحریف کرده اند و یک دیدگاه غلط ارائه داده اند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: اگر فردی دارای بصیرت باشد تمام کار‌هایی که انجام می‌دهد عبادت است، اگر انسان در بصیرت جهان شناسی، انسان شناسی و دین شناسی به آن حد نصاب لازم برسد همه‌ی مسائل حل است، و دیگر از دشمن نمی‌ترسد، به کسی طمع نمی‌کند، در دام کسی نمی‌افتد، معامله‌ی سیاسی نمی‌کند، از طاغوت تعریف نمی‌کند و راه الهی را نیز گم نمی‌کند.

وی ادامه داد: همه ما نسبت به خود، خانواده، فرزندان و همه‌ی آن‌هایی که می‌توانیم در آن‌ها موثر باشیم، وظیفه داریم تا در سطح جامعه کار کنیم و آن فرهنگ اصیل مکتب توحید را که در مقابل مکتب لیبرال دموکراسی حیوانی غرب قرار دارد به جهانیان بشناسانیم تا بشر از شر استعمارگران نجات پیدا کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها