استاندار خراسان رضوی:

مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ثمره همدلی ارکان حکومت است

استاندار خراسان رضوی گفت: اتفاقات خوبی که در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی افتاده، ثمره همدلی همه ارکان حکومت است.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۹۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در هفتاد و سومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی که در محل سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با تاکید بر لزوم ترویج سبک زندگی سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: این اقدام، مخصوصا در شرایطی که در شبکه‌های اجتماعی شاهد اعتماد سوزی بوده‌ایم، ضرورت دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی که در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی افتاده، ثمره همدلی همه ارکان حکومت است.

در ادامه غلاحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان گفت: فعالان اقتصادی در حوزه آموزش و پرورش مناطق سیل‌زده ورود کرده و بازسازی و احداث مدارس جدید را بر عهده گرفته‌اند لذا در این زمینه نباید فعالان اقتصادی خراسان رضوی از بقیه استان‌ها عقب بمانند.

در این جلسه نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد با اشاره به ثمرات شهادت سردار شهید سلیمانی برای کشور، اضافه کرد: چقدر باید هزینه می‌دادیم تا معلوم شود حضور آمریکائی‌ها در منطقه باعث ناامنی و بی‌ثباتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی هم با تاکید بر اتحاد همه مسئولان ذی‌ربط در خراسان رضوی برای رونق اقتصادی گفت: مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی مقاومتی یک مدل اجرایی آزموده شده در استان کرمان است که ثمرات آن بتدریج نمایان می‌شود.

علی رسولیان گفت: طبق آمار مرکز آمار ایران نرخ بیکاری این استان در پاییز امسال به ۶.۳ درصد رسیده که طی ۱۵ سال اخیر بی سابقه است. همچنین از پاییز پارسال تا پاییز امسال ۱۱۷ هزار اشتغال خالص در این استان ایجاد شده که از این تعداد ۹ هزار شغل در روستا‌ها بوده است.

وی با تاکید بر اینکه نرخ مشارکت اقتصادی استان ۵۲.۵ درصد است، ادامه داد: این آمار هشت درصد بیشتر از متوسط کشوری است که انگیزه، امید به کار و فعالیت اقتصادی در این استان را به دنبال خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار