مدیرکل کمیته امدادو مسئول‌ کمیته همیاری دهه فجر استان مرکزی:
قنبرموسی نژاد گفت:بیش از هزار مسکن برای محرومان را با حضور مسئولان کشوری و استانی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد در ایام الله دهه مبارک فجر عنوان و تصریح کرد: زمین ساخت ۵۰۰ واحد از این تعداد مسکن توسط اداره کل مسکن و شهرسازی واگذار شده و زمین ۵۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال واگذار می شود.
کد خبر: ۹۲۱۱۴۲۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزارش بسیج استان مرکزی به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداداستان ، قنبر موسی نژاد ،مدیر کل کمیته امداد و مسئول کمیته همیاری و خدمت رسانی دهه مبارک فجر در استان مرکزی ضمن عرض تسیلت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) با بیان اینکه کمیته همیاری و خدمت رسانی مردمی‌ترین کمیته دهه فجر است ، گفت: خدمت به محرومان مهم‌ترین برنامه کمیته همیاری و خدمت رسانی است.

وی با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر امسال همزمان با آغاز دهه پنجم انقلاب و اولین سال بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب است ، گفت: رویکرد کمیته همیاری خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر ومحرومان و تبیین نقش این اقشار از جامعه در پیروزی ، موفقیت و دستاوردهای نظام اسلامی است.

وی آغاز ساخت بیش از هزار مسکن برای محرومان را با حضور مسئولان کشوری و استانی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد در ایام الله دهه مبارک فجر عنوان و تصریح کرد: زمین ساخت ۵۰۰ واحد از این تعداد مسکن توسط اداره کل مسکن و شهرسازی واگذار شده و زمین ۵۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال واگذار می شود.

وی ادامه با اشاره به برنامه‌های مشترک دستگاه‌های عضودر کمیته همیاری و خدمت رسانی گفت: پروژه های قابل افتتاح کمیته امداد ، بنیاد مسکن ، سازمان بهزیستی و سایر اعضای کمیته همیاری و خدمت رسانی به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ارائه برنامه‌های شاخص دستگاه‌های عضو در دهه مبارک فجر گفت: ارسال به موقع مستندات به دبیرخانه کمیته همیاری و خدمت رسانی، حضور مؤثر در برنامه‌های اجرایی کمیته همیاری ، انعکاس به موقع برنامه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های روابط عمومی و فضای مجازی ، ارائه اینفوگرافی از فعالیت‌های شاخص و خدمات ارائه شده از موارد مورد انتظار دستگاه‌های عضو در کمیته همیاری و خدمت رسانی است.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در پایان باتأکید بر حضور حداکثری مردم و مخاطبان اعضای کمیته همیاری و خدمت رسانی در راهپیمایی یوم الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: هدف نهایی کمیته همیاری و خدمت رسانی حضور مردمی گسترده و پرشور تر از گذشته در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه است.

مسئول کمیته همیاری و خدمت رسانی دیدار اعضای کمیته و سایر مسئولان استانی را با خانواده‌های نیازمند، ایثارگر و شاهد را از برنامه‌های این کمیته برشمردو اظهار کرد:دیدار با ۳۱۵ خانوار در سطح استان، گل‌افشانی حجره طلبگی امام(ره) در شهر اراک و ارائه برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.

 

ارسال نظرات