رضایی در دوره توانمند سازی مدیران استانی سازمان بسیج رسانه مطرح کرد:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمان بررسی لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام سپری شده لذا نظر شورای نگهبان درباره لوایح، مُحَکَم است
کد خبر: ۹۲۱۱۴۴۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز(دوشنبه، ۷ بهمن) در جمع اعضای بسیج رسانه درباره آخرین وضعیت بررسی لوایح مربوط به FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: زمان بررسی لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام سپری شده و از نظر آیین نامه، وقتی زمان تمام شود، نظر شورای نگهبان درباره لوایح، مُحَکَم است.

وی افزود: دولت و مجلس به دنبال این هستند که مسایل را از طریق دیگری پیگیری کنند، اما از نظر ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام، فعلا نمی‌توانیم  بحث را پیگیری کنیم، بنابراین از نظر مجمع نظر شورای نگهبان حاکم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد :بنابر این بحث پذیرش شروط FATF فعلا متوقف به این است که خود نهاد FATF کاری را انجام دهد،چون مجمع بی اعتماد شده است.

دولت و مجلس به دنبال این هستند که در مسائل را از طریق دیگری پیگیری کنند و مجوز بررسی مجدد در مجمع را بگیرند، اما از نظر ما فعلا نظر شورای نگهبان حاکم است.

ارسال نظرات