فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با «بسیج»؛

۵۰۰ نفر از دانش آموزان پسر کرج به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) از اعزام ۵۰۰ نفر از دانش آموزان پسر ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۱۴۵۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار اعظمی از اعزام ۵۰۰ نفر از دانش آموزان پسر ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و اظهار داشت: ان شاء الله ۵۰۰ نفر از دانش آموزان پسر ناحیه ۴ آموزش و پرورش کرج قرار است به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شوند.

وی افزود: این اردو راهیان نور در دو مرحله انجام میشود و هر مرحله ۲۵۰ دانش آموز در قالب ۶ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد

پاسدار اعظمی در ادامه گفت:در این اردوی راهیان نور دانش آموزی تمام تلاش این است که دانش آموزان ضمن زیارت از این مناطق با مبانی دفاع مقدس و حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان آشنا شوند و بتوانند این فضایل را به خانواده خود نیز انتقال دهند.

وی گفت: دانش آموزان در این سفر معنوی باردیگر با امام راحل، شهدا و ولایت فقیه تجدید پیمان می كنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در پایان خاطر نشان کرد: مادرانی كه با چشمان گریان فرزندانشان را درآن روزها برای اعزام به جبهه های حق علیه باطل بدرقه كردند همانند شهیدان خط مقدم دراین حركت عظیم و ارزشمند سهیم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار