خبرهای داغ:
امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: خون حاج قاسم سلیمانی یک روح تازه در فرهنگ جهاد وشهادت بخشید و یک تحریک ویک نشاط اجتماعی رادربین مردم به وجود آورد.
کد خبر: ۹۲۱۱۵۴۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
خون «حاج قاسم» روح تازه‌ای به فرهنگ جهاد بخشید

 به گزارش خبرنگار  بسیج  از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد‌طه مهری امروز در مراسم یادواره شهدای جاوید‌الاثر در اسلام آباد غرب که در مسجد الزهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: حساسیت در برابر دشمن و کار دشمن و نقشه‌ دشمن و عدم تبعیت از او، که البته باید دشمن را شناخت، نقشه‌ی او را فهمید و از تبعیت دشمن سر باز زد، قرآن این عدم تبعیت را جهاد کبیر نام نهاده است.

وی تصریح کرد: جهاد سیاسی جهادیست کبیر که خود خداوند در قرآن سوره فرقان آیه ۵۲ به آن اشاره می‌کند و شهدایی که مفقودالجسد، اما جاویدالاثر شدند در این جهاد بزرگ شرکت کرده‌اند.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب ادامه داد: شرکت شما مردم در یادواره و بزرگداشت این شهدا این هم جهاد سیاسیست که باید با رفتارمان، با گفتارمان و  با موضع‌گیری در سنگر انقلاب این جهاد سیاسی را انجام دهیم و خداوم متعال هم در سوره حج به ما وعده داده که همراه افراد با ایمان است و هرکس قدمی برای خدا بردارد خدا هم او را کمک میکند.

وی عنوان کرد: در قصه حاج قاسم سلیمانی دیدیم چه بسیجی کرد خداوند برای این شهید، مگر شهید مشهور و معروف نداشتیم؟ باید بدانیم شهدای عزیز یک جهاد نظامی داشتند و یک جهاد کبیر جهاد سیاسی و معنوی دارند.

مهری در پایان، عنوان کرد: در چله اول انقلاب ما مشکلاتی را دیدیم و مردم نارضایتی‌هایی داشتند، اما در ابتدای چله دوم انقلاب اسلامی خون حاج قاسم سلیمانی یک روح تازه در فرهنگ جهاد و شهادت و یک تحرک و یک نشاط اجتماعی را در بین مردم به وجود آورد، این یعنی مدیریت میدانی خدا در صحنه‌هایی که لازم است دست خدا و یدالله وجود داشته باشد، که مقام معظم رهبری فرمودند وقتی که این اتفاق می‌افتد این ایام تبدیل به ایام‌الله می‌شود.

ارسال نظرات