کاندیداها در انتخابات باید فقط مدیریت و سوابق و خدمات خالصانه و صادقانه خود را به مردم ارائه دهند و باید بدانند نمایندگی مجلس، تنها کار برای خدا و خدمت جهادی و صادقانه برای مردم است.
کد خبر: ۹۲۱۱۵۶۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
امام جمعه زرند

تخریب وباند بازی در انتخابات خیانت به خون شهداست

امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه ۴ بهمن، با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام اسلامی بیان داشت: نامزد‌های انتخاباتی باید بدانند که باندبازی و حزب‌گرایی و تخریب در رقابت‌های انتخاباتی «خیانت به خون شهداست». همه مسئولین و مدیران باید با تمام وجود و با آرامش برای حفظ نظام و پیشرفت و سربلندی جمهوری اسلامی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” حضور مردم در انتخابات را مهم خواند و افزود: کاندیدا‌ها در انتخابات باید فقط مدیریت و سوابق و خدمات خالصانه و صادقانه خود را به مردم ارائه دهند و باید بدانند نمایندگی مجلس، تنها کار برای خدا و خدمت جهادی و صادقانه برای مردم است.

وی با عرض تسلیتِ شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، بیان داشت: دُخت نبی اکرم (صل الله علیه وآله وسلم)، الگوی تمام آزادگان و سرآمدِ فرزندان حضرت آدم است.

امام جمعه زرند ادامه داد: در زندگی مشترک حضرت علی (علیه السلام) و فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، صداقت، تکریم، اعتماد و تربیت فرزند صالح که اصول زندگی اسلامی است به عینه دیده می‌شود؛ امروزه، جامعه، به ویژه نسل جوان ما باید بیش از پیش فرهنگ ناب فاطمی (سلام الله علیها) را در خانواده نهادینه کنند تا اختلاف‌های زوجین و طلاق‌های محضری و عاطفی کم شود و نسل ما از لحاظ فکری و معنوی پیشرفت کند.

ابراهیمی با نگاهی به تحولات منطقه تأکید کرد: استکبار جهانی باید بداند مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی پای این انقلاب و نظام و رهبری تا سرحد جان ایستاده‌اند و گمان نکنند با به شهادت رساندن بزرگانی همچون حاج قاسم‌ها نور این انقلاب خاموش می‌شود و ترس و رُعب در دل مردم می‌افتد، بلکه بدانند با شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش آتشفشان مقاومت جانی دوباره گرفته است.

وی افزود: با راهپیمای ضد استکباری و میلیونی مردم عراق، نابودی استکبار جهانی به رهبری آمریکا به زودی رقم خواهد خورد و این موضوع خواب راحت را از چشم سردمداران آمریکا می‌گیرد.

نماینده ای، ولی فقیه تصریح کرد: مدیران و مسئولین باید با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، کشور را از لحاظ اقتصادی توانمند کنند و نقاط ضعفی را که دشمن می‌تواند با نفوذ به ما ضربه بزند با مدیریت و تلاش جهادی و تکیه بر قدرت داخلی و پیروی از رهبری برطرف کنند.
 
ارسال نظرات