اعزام دانش آموزی راهیان نورزرندازمزار سپهبد شهید سلیمانی به پاس یادبود مقام شامخ این شهید انجام وشرکت کنندگان در این اردوی فرهنگی ازیادمان های والفجر 8، شلمچه، هویزه، دهلاویه و محمود وند بازدید می نمایند .
کد خبر: ۹۲۱۱۵۷۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷
۶۷ دانش آموزان پسر شهرستان زرند به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: صبح امروز هفتم بهمن ماه ۹۸، ۷۶ نفر از دانش آموزان شهرستان زرند به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

حجت الاسلام محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمع دانش آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور گفت: امسال تاکنون ۱۵۰ نفر از دانش آموز دختر در قالب ۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: در مرحله دوم ۶۷ دانش آموز پسر در قالب ۲ اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام ایزدی، هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را مشاهده و بهره مندی از ویژگی‌ها و برجستگی‌های مناطق عملیاتی از نزدیک عنوان و خاطر نشان کرد: با این بازدید امید است دانش آموزان درس‌هایی برای آینده خود بگیرند و وظایف و تکالیفی که نسبت به انقلاب، اسلام، مردم و ولایت دارند را به بهترین وجه انجام دهند.

ستوان سوم پاسدار علی رضا سعیدی فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه زرند گفت:: اولین اعزام دانش آموزی راهیان نور استان کرمان ازمزار سپهبد شهید سلیمانی به پاس یادبود مقام شامخ این شهید انجام می‌شود وشرکت کنندگان در این اردوی معنوی وفرهنگی ازیادمان‌های والفجر ۸، شلمچه، هویزه، دهلاویه و محمود وند بازدید می‌نمایند.

گفتنی است در این مراسم یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداخت.
 
ارسال نظرات