خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار سرپرست خبرگزاری تسنیم استان قزوین گفت: رسانه‌ها نباید در مقابل تهدیدها و تشویق‌های نامشروع دچار ضعف و سستی شوند و این کار با تقویت ریشه‌های ایمانی، دینی و الهی امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۹۲۱۱۶۳۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای علی درودیان سرپرست خبرگزاری تسنیم استان قزوین اظهار کرد: آنهایی که رسالت‌های الهی را انجام می‌دهند، فقط از خدا واهمه دارند و از غیر خدا واهمه‌ای ندارند، در کارشان موفق خواهند شد و سردار شهید سلیمانی به خاطر استقامت در این مسیر عزت یافت و سربلند شد.

 

وی با بیان اینکه استقامت در مسیر آرمان‌های الهی و دینی نیازمند زمینه‌هایی است، خاطرنشان کرد: پشت صحنه‌ای که با تکیه بر آنها می‌توانیم در مسیر آرمان‌های الهی و دینی، محکم و استوار بمانیم، قرآن و وعده‌های الهی است و هر چه دارای مبانی دینی محکم‌تری باشیم، با جوانمردی بیشتری کارمان را پیش برده و می‌توانیم مدافع بیت‌المال باشیم.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: در نقطه مقابل هر چه مبانی دینی و ایمانی ما ضعیف‌تر باشد، نمی‌توانیم در فضای اجتماعی و کاری موفق عمل کنیم و در مقابل تطمیع‌ها، تهدیدها و تشویق‌های نامشروع دچار ضعف و سستی شده و کارمان به شکست می‌انجامد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: امام خمینی (ره) بخاطر اینکه از ریشه‌های دینی، الهی و ایمانیِ بسیار استوار و محکمی برخوردار بودند، هیچگاه حرفشان تغییر پیدا نکرد و همان مسیری که در قیام 15 خرداد آغاز کرده بودند، را بدون نوسان ادامه دادند و همین امر سبب شد که تأثیرگذاری ایشان عالم‌گیر باشد.

 

 

وی بیان کرد: به فرموده امام علی(ع) برخی‌ها بخاطر اینکه صاحب ریشه‌های دینی، الهی و ایمانی محکمی نیستند، با هر صدایی مسیر خود را تغییر می‌دهند و برایشان فرقی نمی‌کند مسیری که انتخاب می‌کنند آیا در مسیر حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم و مستضعف قرار دارد یا خیر!

 

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: امیرالمؤمنین(ع) تأکید می‌کنند کسانی که با هر نسیمی مسیر خود را تغییر می‌دهند، هیچگاه هنر استفاده از علم حقیقی که برخاسته‌ی از قرآن و کلام ائمه اطهار(ع) است را ندارند و ریشه در جای محکمی که برپایه قرآن، کلام ائمه اطهار(ع)، پیام امام و رهبری و وصیت شهدا استوار شده است، ندارند تا راه را از بی‌راهه تشخیص دهند.

 

امام جمعه قزوین تأکید کرد: هر جا کار برای رضای خداست باید محکم ایستاد و رسانه‌ها می‌باید با همین رویکرد و مسیری که در تحقق رضای الهی قرار دارد، حرکت کنند و هیچ مسأله‌ای آنها را از ادامه این مسیر باز ندارد و هیچگاه نباید رضای خدا را فدای رضایت افراد کنند.

 

وی در پایان امر به معروف و نهی از منکر، حفظ فرهنگ ائمه، حمایت از انقلاب، حمایت از مستضعفان، حمایت از ولی فقیه، حمایت از امام‌المسلمین، پاسداری از ارزش‌های انقلاب، خون شهدا و اندیشه‌های امام و رهبری را از دیگر رسالت‌های مهم رسانه‌ها معرفی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها