خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:
حجت الاسلام معبودی اذعان کرد: پیامبر می فرمائید به زیادی نماز و روزه کسی نگاه نکنید اینها معیار نیست یا کارهای خیلی زیادی انجام داده است، نگاه کنید ببینید آدم راست گو و امینی هست یا نه! این ها معیار مسلمانی است.
کد خبر: ۹۲۱۱۶۹۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت السلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم گرامیداشت شهدای گمنام که به همت سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزار شده بود اظهار کرد: اگر ما واقع گرایانه نگاه کنیم بسیاری از مشکلات ما به چند مبحث بر می گردد! اگر امانت داری باشد، صداقت در جریان باشد و مردم تابع ولی خدا باشند بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد .

وی توضیح داد:  صداقت و امانتداری بسیار مهم است, معیار یک مسلمان فقط روزه و نماز نیست البته نماز واجب است اما  معیار مسلمانی چیزهای  دیگر هم هست.

معبودی تصریح کرد: پیامبر می فرمائید به زیادی نماز و روزه کسی نگاه نکنید اینها معیار نیست یا کارهای خیلی زیادی انجام داده است، نگاه کنید ببینید آدم راست گو و امینی هست یا نه!  این ها معیار مسلمانی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: ما معیار ها را گم کرده ایم،  بسیاری از این مشکلات از همین عدم امانت داری است.

وی بیان کرد: نماز خوب است ولی روایت می گوید نباید این نماز و روزه شما را گول بزند . این نباید عادت بشود باید طوری بشود که از آن لذت ببرید . حرف زدن باید لذت داشته باشد . نباید نماز عادت باشد مانند غذا خوردن .

 

معبودی خاطرنشان کرد: صداقت را بخشی از رفتار خود قرار دهید، در صحنه عمل امتحان کنید زمانی که ببینید راست می گویید یا نه! همه انبیا آمدند تا صداقت و امانت را جاری کنند . امام علی میفرمایند:  ریشه همه خوبی ها صداقت است و دروغ ریشه همه بدی ها است بلکه می گویند دروغ گفتن بدتر از شراب خوردن است.

 

وی ادامه داد: اگر زن نسبت به آقا صادق باشد چقدر خوبی دارد یا امانت داری انجام شود چه خوبی هایی در پی دارد این ها را همه حضرت زهرا داشته اند.

 

این مسوول اضافه کرد: وقتی فاطمه زهرا(س)  ازدواج کردند پیامبر مهربانی ها امیر المومنین(ع) را مورد خطاب قرار دادند که حضرت زهرا را چگونه یافتی گفتند بهترین همراه برای بندگی خداوند است!  بدانید یک زن می تواند مرد را تا آسمان همراهی کند مثل سردار سلیمانی! همسر در زندگی انسان خیلی تاثیر دارد .بهترین یار در اطاعات از خداوند این سخن حضرت فاطمه است . ما باید این ها را برای زندگی خود للگو قرار دهیم.

 

حجت الاسلام معبودی در خاتمه گفت: فاطمه زهرا ۱۸ سال عمر کردند اما این قدر با برکت است که سوره کوثر برای او نازل شده است .

 

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها