مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با آیت الله سید محمد حسینی زنجانی دیدار کردند
کد خبر: ۹۲۱۱۷۲۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ در ابتدای این دیدارحجت الاسلام حسن بیگدلی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)گزارش مختصری از فعالیت ها وبرنامه های دفتر نمایندگی ارائه داد.

 

در ادامه آیت الله سید محمد حسینی نیز ضمن بیان نکاتی درباره سیره وجودی وابعادشخصیتی حضرت زهرا(س) گفت: پرورش حضرت فاطمه (س) در مكتب وحی و زندگی با سرچشمه جوشان امامت و ولایت مهمترین عاملی است كه باعث می شود تا این بانوی مكرم اسلام به شخصیتی والا و جهانی مبدل شوند و اسوه ای حقیقی برای تمام انسانها شوند.

 

 وی در ادامه به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره وتصریح کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام نشان از  درجه بالای اخلاص وتقوای وی داشت که این مهم سبب تاثیرگذاری شخصیت سردار سلیمانی در تمام دنیا داشت.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران مولود پربرکت انقلاب اسلامی است،افزود: پاسداران فرزندان انقلابی ملت ایران هستند که در راه دفاع از وطن از جان مایه گذاشته اند.

ارسال نظرات