آغاز ساخت سریال تلویزیونی سلمان فارسی در جزیره قشم

ساخت سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» با حضور دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما و دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در جزیره قشم آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۷۶۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، فریدون همتی استاندار هرمزگان پس از بازدید از مراحل آغاز فیلمبرداری و ساخت سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» در جزیره قشم، عنوان کرد: این مجموعه تلویزیونی یک اثر هنری فاخر، بزرگ و مهم است که فیلمبرداری و تولید بخشی از آن در استان هرمزگان و جزیره زیبای قشم انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: فیلمبرداری و تولید این مجموعه تلویزیونی در هرمزگان تاثیرات فرهنگی بسیاری در این منطقه خواهد داشت و آثار خوبی از این سریال در جزیره قشم باقی می ماند.

 

استاندار هرمزگان افزود: محل فیلمبرداری و تولید این سریال تلویزیونی و آثار آن می تواند به یک منطقه گردشگری برای بازدید علاقه مندان از محل تولید سریال سلمان فارسی تبدیل شود و باید در راستای حفظ آن کوشا باشیم.

 

همتی تصریح کرد: مجموعه مدیریت استان هرمزگان با تمام توان حمایت و پشتیبانی لازم و مناسب را برای فیلمبرداری و تولید این اثر فاخر در هرمزگان انجام می‌دهد.

 

زندگی حضرت سلمان فارسی در قالب بزرگترین پروژه سینمایی و سریال سازی کشور به تصویر در می آید

 

دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما نیز پس از بازدید از مراحل فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» در جزیره قشم، اظهار داشت: جناب سلمان فارسی یک ایرانی باهوش و مستعد بودند که در نهایت به حقیقت واقعی که همان آشنایی با اندیشه اسلامی و پیامبر بزرگوار اسلام(ص) می‌باشد، رسیدند.

 

وی اضافه کرد: زندگی حضرت سلمان فارسی در قالب بزرگترین پروژه سینمایی و سریال سازی کشور به تصویر در می آید تا ضمن معرفی این شخصیت، بخشی از تاریخ و تمدن ملت بزرگ ایران را نیز به همگان نشان دهد.

 

رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: ساخت این مجموعه تلویزیونی عظیم و فاخر، آثار و برکات بسیاری را به همراه دارد و نقش تاریخی و تمدن ساز ملت ایران و دین مبین اسلام را به جهانیان معرفی می کند.

 

شایان ذکر است؛ این مجموعه بزرگ تلویزیونی به کارگردانی داود میرباقری در حال فیلمبرداری و تولید است.

ارسال نظرات