خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه با اشاره به دفاع جانانه آنحضرت از ولایت و تسلیم ناپذیری او در برابر دشمن، گفت: در فرهنگ حضرت زهرا(س)، سازش و مذاکره با دشمن معنا نداشت.
کد خبر: ۹۲۱۱۷۶۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در آیین گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با بیان اینکه عبادت، اطاعت، همسرداری، عفت و پاکدامنی از خصایص بارز حضرت زهرا(س) است، ولایت پذیری و ولایت مداری را سرآمدترین خصلت های ایشان عنوان کرد و اظهار داشت: آنحضرت با برنامه ها، روشنگری ها، تبلیغات، خطبه ها، اعمال و رفتارش، راه روشن را به مردم نمایان می کرد و تمام توانش را برای در کنار ولایت بودن امت بکار می گرفت.

   وی شکست ناپذیری و عدم یاس از نتیجه گیری را از شاخصه های دیگر آن حضرت عنوان کرد و افزود: حضرت زهرا(س) تا پایان عمر شریفش دست از دعوت مردم به ولایت برنداشت و در این راه نه تنها تسلیم خواست دشمن نشد بلکه هرگز با آن ها سازش و مذاکره نکرد تا اینکه جان خود را در راه ولایت تقدیم کرد.

   حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به دفاع جانانه آنحضرت از ولایت و تسلیم ناپذیری او در برابر دشمن، گفت: در فرهنگ حضرت زهرا(س)، سازش و مذاکره با دشمن معنا نداشت.     

وی با اشاره به تلاش های دشمن برای ایجاد تفرقه، تنش و شکاف بین ملت، یادآور شد: امروز روز اتحاد ملی در سایه ولایت و حرکت در مسیر ترسیمی ولایت با الگوگیری از حضرت زهرا برای نیل به اهداف والای اسلام و انقلاب است.

   آیین گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه و جمعی از بسیجیان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات