خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت:از مجموع ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده برای ساخت دفتر خبری ۲۴۵ میلیون تومان اختصاص پیدا کرده و پیگیر هستیم تخصیص بیشتر و کار با سرعت بیشتری پیش برود و در تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۹۲۱۱۷۷۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
افتتاح دفتر خبری صدا و سیمای شاهرود در تابستان سال ۱۳۹۹به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست با مدیرکل صداوسیما استان سمنان با قدردانی از پوشش اخبار و برنامه‌های شهرستان‌های شاهرود در شبکه استانی، آمادگی خود را برای تقویت دفتر خبری و ساخت ساختمان این دفتر و مشارکت در ساخت برنامه‌های مستند و سریال‌های فاخر اعلام کرد.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه صدا و سیما به عنوان دانشگاه بزرگ جنبه آموزشی و توانمندسازی دارد، خواستار بیان مطالبات مردم در بخش‌های خبری و برنامه‌های شبکه استانی شد.
به گفته فخری، ۱۲ دستگاه اجرایی مکلف شده اند، عملکرد خود را در دهه مبارک فجر در شبکه استانی ارائه کنند.
فخری با اشاره به دفتر خبری صدا و سیما شاهرود گفت: قول دادیم هرگونه همکاری برای سرعت در اجرای طرح و تامین اعتبار برای ساخت ساختمان دفتر خبری انجام دهیم.
فخری افزود: از مجموع ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده برای ساخت دفتر خبری ۲۴۵ میلیون تومان اختصاص پیدا کرده است و پیگیر هستیم تخصیص بیشتر شود و کار با سرعت بیشتری پیش برود و در تابستان سال آینده به بهره برداریبرسد.
حجت الاسلام مصطفی توکلیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکزسمنان نیز در این نشست گفت: شبکه استان در راستای توسعه همه جانبه استان در بخش‌های مختلفتوجه به شهرستان‌ها را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.
توکلیان بر آمادگی کامل صدا و سیما برای معرفی ظرفیتها، استعداد‌ها و توانمندی‌های شهرستان شاهرود و سایر مناطق استان در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.
وی با اشاره به احداث دفتر خبری شاهرود گفت: قرار بود با پیش بینی‌های قبلی و اختصاص بودجه و اعتبارات مورد نیاز ساختمان دفتر خبری در تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.
ضمنا مقررشد باهمت صدا وسیمای استان راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهرود از شبکه سراسری به صورت زنده پخش گردد.
همچنین در ادامه مدیرکل صدا و سیمای مرکز و فرماندار شاهرود از ساختمان در حال ساخت دفتر خبری شاهرود بازدید کردند.
لازم به ذکر است، ساختمان دفتر خبری شاهرود با زیربنای ۷۰۰ متر مربع در سایت فرستنده تلویزیونی دیجیتال شاهرود در حال ساخت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها