سه شنبه شب مراسم وداع با شهید گمنام بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی آیت الله اعرافی برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۹۲۱۱۷۹۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مردم میبد میزبان شهیدی شدند که درعملیات رمضان و در شرق دجله به درجه رفیع شهادت رسیده‌است.
شهیدی که شاید هنوز هم مادری در گوشه ای از خاک ایران چشم به راه آمدنش آمد.
مردم میبد پیرامون شهید گمنامی که میهمان شهرشان شده گرد آمدند و با خواندن دعا و راز و نیاز به درگاه خدا با این شهید گمنام و دیگر شهدای این مرز و بوم پیمان بستند ادامه دهنده راهشان باشند.
شهیدانی که چندین سال پیش درکنار خانواده‌های خود زندگی عادی خود را داشتند و می توانستند در کنار پدر و مادر ، خواهر و برادران و همسر و فرزندان خود زندگی کنند ، کار کنند ، درآمد داشته باشند و برای خود خانه بسازند و اتومبیلی زیر پا داشته باشند و با حساب و کتاب یا بی حساب و کتاب صاحب زندگی های مدرن و مرفه امروزی شوند.
اما آنها از خود ، خانواده و تمام هستی و دارایی خود گذشتند و جان بر کف نهادند و در مقابل دشمن در جبهه های جنگ تحمیلی هشت ساله مردانه ایستادند و جام شهادت نوشیدند.
حال که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم باید بدانیم که برای پیروزی انقلاب خونها داده شده همچنین بعد از انقلاب نیز ما جنگ هشت ساله ای داشتیم که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دست به دست هم دادند و بر کشور ما تحمیل کردند.
ما باید قدردان شهیدان و جانبازان و آزادگان و ایثارگران باشیم شهیدانی که پیکرشان به دستان همشهریانشان تشییع و در میان اشک و آه مادران ، پدران و خانواده هایشان به خاک سپرده شدند.
شهیدانی که شهادت برایشان بالاترین افتخار بود.
شهیدانی که در خاک آرمیدند و اما شهدایی هم هستند که سالها چشمهایی به انتظار آمدن آنهاست ، آنها شهدای بی نام و نشانی هستند که بعد از سالها به دور از چشمانی که انتظارشان را می کشد درمیان مردمی که شاید همشهری آنها نباشند به خاک سپرده می‌شوند و برای همیشه میهمان ما مردمی خواهند شد که باید به پاس جان افشانی‌هایی که برای انقلاب شده و به قدردانی رنجهای مادران و پدران و خانواده هایی که جامه شهادت را بر تند تن فرزندان خود نظاره گر شدند و به حرمت پدران و مادرانی که حتی نتوانستند نظاره گر پیکر به خون آغشته فرزندان خود باشند مواظبت بر هر اقدام و عمل خود داشته باشیم.
خونها ریخته شد تا حجب ، حیا، عفت ، پاکدامنی ، پاکدستی و ...در جامعه نهادینه شود ، خونها ریخته شد تا دست ابرقدرت‌ها و مستکبران از مملکت کوتاه شود و ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم پس پاس بداریم خونهای ریخته شده و قدردان شهیدان و جانبازانی باشیم که شهید زنده روزگار ما هستند.

با توجه به اعلام بسیج ناحیه میبد سه شنبه شب مراسم وداع با شهید گمنام بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی آیت الله اعرافی برگزار می‌گردد.
مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام نیز چهارشنبه نهم بهمن ماه همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا سلام(س) از مقابل سپاه قدیم به سمت خیابان امام، پارک فلسطین، میدان دوازده امام، میدان امام حسین(ع)، میدان جانباز و مصلی آیت الله اعرافی برگزار می‌شود.
شهید گمنام در مصلی به خاک سپرده خواهد شد.


ارسال نظرات