خبرهای داغ:

نابودی عین الاسد یک سیلی سخت بود/انتقام سخت در راه است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: نابودی عین الاسد تنها یک سیلی سخت بود، اما انتقام سخت یعنی ناامن کردن منطقه برای آمریکا
کد خبر: ۹۲۱۱۸۶۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در جمع موثرین و هادیان سیاسی و فرماندهان پایگاه‌های ناحیه دامغان بیان کرد: حضرت زهرا فرمودند: مثال امام به منزله کعبه است؛ مردم باید دور کعبه بچرخند نه برعکس؛ فرق میان امام و پیامبر در این است که وظیفه پیامبر پیام رسانی است، ولی وظیفه امام اجرا و تحقق دین در جامعه است و این هم با زور امکان پذیر نیست و لازم است که مردم تربیت شوند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: خدای تعالی هدف از خلقت را عبودیت دانسته لذا ما را بین دو راهی قرارداده تا راه انبیا و شیطان را خود انتخاب کنیم؛ زمانی ک. به رشد و بلوغ برسید و از شیطان تبعیت نکنیدوقت ذبح شیطان است. مردم باید فقط راه عبودیت را انتخاب کنند تا رشد اتفاق بیفتد
وی با اشاره بر سخنان یکی از بزرگان دین افزود: یکی از بزرگان دین خطاب به بازاریان و کسبه گفت: ((دستورالعمل‌هایی وجود دارد که بازاریان رشد کنند نخست اینکه نماز اول وقت را فراموش نکنند دوم اینکه هر شب خمس حساب کنند))؛ یکی از این بازاریان اینکار را انجام داد و روزی هنگام نماز جماعت دید که امام جماعت در میان نماز رفت و پس از اتمام نماز خدمت امام جماعت رفت و از ایشان پرسید که چرا هنگام نماز رفتید امام جماعت پاسخ داد مگر تو مرا دیدی؟ آن روح من بود که رفت و برگشت.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه‌ی امام این است که دست مردم را بگیرد؛ تبعیت از او و گوش دادن ب. فرمایشات او همان رشد را برای ما دارد بنابراین جامعه ایران به خاطر داشتن نعمت ولایت فقیه با دیگر کشور‌ها متفاوت است و بصیرت فکری و انقلابی ما را خیلی از کشور‌ها ندارند.
وی تصریح کرد: خروجی این انقلاب سردار سلیمانی بود؛ خروجی انقلاب حاج قاسم تنها نیست حاج قاسم هاست و زمان این را کم کم نشام می‌دهد. ایشان برای تمام دشمنان ما خصم بود و برای مظلومان مرهم بود. جامعه ما بعد از قصه‌ی بی تدبیری‌هایی ک. در چند سال اخیر داشت به یک سرخوردگی و افسردگی سیاسی مبتلا شده است، اما با شهادت این سردار عزیز خون جدیدی در رگ‌های مردم جاری شد و همه شدند همان مردم انقلابی که همیشه در صحنه بودند
حجت الاسلام حسینی دیباجی افزود: این شور، جوشش و حماسه در تشییع پیکر سردار سلیمانی بی نظیر بود و خداوند این مردم را که در افسردگی سیاسی رفته بودند را دوباره شعله ور کرد؛ البته این شور برای برخی از افراد منافق داخلی خیلی خطرناک بود.
وی ادامه داد: دشمنان برنامه‌هایی برای ما داشتند و پروژه‌ای به نام پروژه بیست بیست کلید زدند که چند سال است روی آن کار کردند و اخرین امید ان‌ها بود؛ این پروژه برای ۶ ماهه اول یعنی سه ماه اول زمستان و بهار اینده برنامه ریزی شده بود و بنا بود در این زمان باشد، اما در مقوله بنزین و در عراق در موضوع اربعین شرایط را برای موج سواری مناسب دیدند و در آخر به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند.
وی بیان کرد: نتانیاهو از مردم خود شش ماه فرصت گرفت تا با این پروژه ایران را نابود کند؛ فردی به نام مایکل در سوریه، یمن و شهادت عماد مقنیه دست داشت و طرحی را با سه مرحله برای براندازی انقلاب چیده بود؛ مراحل آن آشوب، اغتشاش و شورش بود و آن را در طی یک هفته برنامه ریزی کرد؛ همین کار را در یمن و سوریه انجام داد. وقتی ماجرای بنزین پیش امد و نتوانست اشوب را به شورش تبدیل کند گفتند ما فرمانده آن‌ها یعنی سلیمانی را میزنیم تا روحیه مردم ایران به صفر برسد، اما از انجایی ک. خدای تعالی در بحث شهادت می‌فرمایند شهادت یک حادثه نیست بلکه یک انتخاب است خداوند ان زمان را برای شهادت سردار دل‌ها انتخاب کرد.
وی افزود: برای چهل سال دوم این انقلاب یک ذبیح الله میخواهد و حاج قاسم و دوستانش ذبیح الله بودند.
وی در ادامه گفت: در عین الاسد ۶ تا هواپیمای f۳۵ و ۵ پهباد از این پادگان مراقبت می‌کردند، اما بچه‌های ما با جنگ الکترونیکی آن‌ها را فریب دادند و ۱۳۹ کشته دادند که این را وزارت دفاع امریکا تایید کرد، اما امریکا بداند این انتقام سخت نبود تنها یک سیلی سخت بود چراکه انتقام در راه است؛ امریکایی‌ها دیگر هیچ امنیتی در منطقه ندارند
وی هر فرمانده پایگاه را یک مسئول سیاسی دانست و افزود: فرماندهان پایگاه‌ها موظفند هر ماه طرح شهید کمالی یعنی نشست‌های سیاسی را دو بار برگزار کنند.
وی با اشاره بر انتخابات آینده گفت: تمام افرادی که رد صلاحیت شدند دلیل داشتند و هیچکس بدون دلیل رد صلاحیت نشده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها