مسئول روابط عمومی سپاه الغدیر یزد:

ارائه خدمات درمانی یزدی ها به بیش از هزار سیل زده سیستان و بلوچستان

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بیش از 1540 نفر توسط تیم‌های اعزامی جامعه پزشکی استان یزد در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور توسط تیم‌های اعزامی جامعه پزشکی استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۸۷۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد برزگر مسئول روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد گفت: تیم‌های بهداشتی و درمانی به همت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، سازمان بسیج جامعه پزشکی با همکاری تیپ ۱۸ الغدیر با حضور در مناطق سیل‌زده جنوب شرق سیستان و بلوچستان ماموریت های امدادی و درمانی خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: با توجه به خسارت‌ فراوان سیل در بخش دشتیاری، تیم ارزیابی اعزامی متشکل از نمایندگان معاونت درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و سازمان بسیج جامعه پزشکی با هماهنگی معاونت درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با بررسی و نیازسنجی در عرصه سلامت، تیم‌های بهداشتی و درمانی در منطقه مستقر شدند.

مسوول روابط عمومی سپاه الغدیر یزد گفت: با عزیمت تیم‌های اعزامی و انجام خدمات رایگان شامل معاینه تخصصی عفونی، داخلی و اطفال و همچنین فعالیت سه تیم پزشکی عمومی همراه با توزیع داروی رایگان به صورت ثابت و سیار به همراه پنج نفر پرستار، تکنسین دارویی و یک تیم بهداشتی به مردم خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی ارائه کردند.

برزگر اظهارداشت: بر حسب نیاز همچنان توسط بسیج جامعه پزشکی با همکاری سایر مراکز درمانی نسبت به حضور در مناطق سیل‌زده و ارائه خدمات به مردم ماموریت های خود را با جدیت انجام می‌دهد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار