فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد:

دولتمردان از تفرقه پرهیز کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: دولت‌مردان نظام و انقلاب اسلامی به‌دوراز تفرقه با قرار گرفتن در کنار هم به فکر برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و رفاهی مردم باشند.
کد خبر: ۹۲۱۱۸۸۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سردار محمد عبدالله‌پور شامگاه امشب در مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محل مصلی نماز جمعه اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات مجلس از رویدادهای مهمی است که دشمنان نظام و انقلاب روی آن برنامه‌ریزی کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه ملت همیشه درصحنه جمهوری اسلامی ایران با تبعیت ولی‌فقیه دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را خنثی کرده‌اند، گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دوم اسفند باعث بقای دین مبین اسلام و تثبیت انقلاب اسلامی می‌شود. 

فرمانده سپاه قدس استان گیلان تفرقه را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک سم دانست و بیان کرد: دولت‌مردان نظام و انقلاب اسلامی به‌دوراز تفرقه با قرار گرفتن در کنار هم به فکر برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و رفاهی مردم باشند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید به وصیت آن‌ها عمل کنیم، تصریح کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود اقشار مختلف جامعه از مسئول گرفته تا بازاری را مخاطب قرار داده و پشتیبان ولایت‌فقیه بودن خواسته مشترک آن‌ها از ما است.  

فرمانده سپاه قدس استان گیلان شهدا را ناظر بر اعمال ما انسان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جان باارزش خود در جبهه‌های حق علیه باطل، پیام‌شان را به‌درستی انتقال داده‌اند و اکنون ما وظیفه‌داریم در قبال خون‌های پاکی که برای تثبیت انقلاب اسلامی ریخته‌شده پاسخ‌گو باشیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات