ساکنان بام ایران سوگوار یاس کبود

آئین های سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در اقصی نقاط استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۰۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با جهان تشیع مردم استان چهارمحال و بختیاری  نیز در سوگ شهادت بی بی دو عالم صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اشک ماتم ریختند.

مراسم عزاداری دخت مکرم نبی گرامی اسلام در شهرکرد، با حضور خیل عزاداران فاطمی مقابل آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها برگزار شد.

در این مراسم معنوی هیئت های مذهبی با صفوف منظم حضور یافتند و مراسم سینه زنی، زنجیرزنی، دمام و ذکر روضه و مصیبت با نوای گرم ذاکران اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام اجرا گردید.

گفتنی است: رئیس اوقاف وامور خیریه استان چهارمحال و بختیاری  نیز درجمع عزاداران فاطمی شهرکرد به بیان گوشه هایی از شخصیت والای حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت و با بیان اینکه برای اولین بار موقوفه ای به نام این بانوی بزرگ اسلام در استان چهارمحال و بختیاری  در نظر گرفته شده از عاشقان مکتب عصمت وطهارت ومحبان اهلبیت خواست در این طرح با کمک های نقدی خود مشارکت کنند و گامی در راستای برگزاری مراسم های ولادت و شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها بردارند.

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) با حضور شيفتگان اهل بيت عليهم السلام در شهرها و روستاهای مختلف استان و اماکن متبرکه و مساجد وتکایا با مشارکت هیئت های مذهبی برگزار شد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار