حجت الاسلام سنجری در یادواره شهدا شهر کوهبنان افزود: اگر نیروها در جنگ صفین اقدام به موقع می کردند حادثه کربلا و شهادت سید الشهدا (ع) رقم نمی خورد.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۱۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) هیجدهمین یادواره شهدای شهر کوهبنان و پنج شهید گمنام همراه با مراسم‌گرامی داشت یاد وخاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار به همت پایگاه شهید رجایی و واحد فرهنگی مسجد جامع کوهبنان برگزار شد. حجت الاسلام محسن سنجری با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت: نگذارید دشمن شما را دچار اشتباه محاسباتی کند در صدر اسلام پس از شهادت نبی مکرم اسلام(ص) گروهی به خانه بی بی دو عالم حمله ور شدند.

وی ادامه داد: بی بی دو عالم پس از قرار گرفتن بین در و دیوار همواره حامی ولایت و رهبری بود و روشنگری می کرد که چرا غدیر را فراموش کردید.

مسئول بسیج طلاب استان کرمان خاطر نشان کرد: بر هم زدن محاسبات باعث شهادت بی بی دو عالم شد و در ادامه در جنگ صفین قران ها را بر نیزه زدند در حالی در زمان امام حسن مجتبی(ع) باعث شهادت ایشان شد و در نهایت حادثه عاشورا رقم خورد. 

وی تصریح نمود: هر جا اقدام به موقع و سریع بوده به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه ای وارد نشده است .

حجت الاسلام سنجری افزود: اگر نیروها در جنگ صفین اقدام به موقع می کردند حادثه کربلا و شهادت سید الشهدا (ع) رقم نمی خورد چون دشمن همواره در صدد است که جای اصل و فرع را عوض کند. 

وی بیان داشت: دشمنان در صدد هستند تا مردم را دچار اشتباه محاسباتی کنند لذا نباید دم از مذاکره با آمریکا بزنیم.

مسئول بسیج طلاب بیان داشت: سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی کاندیدای شهادت و مبارزه با دشمنان بود در حالی که مظلومانه به دست دشمنان به شهادت رسید.

وی خاطر نشان کرد: در جنگ سی و سه روزه و جنگ با داعش نقش سردار دلها پر رنگ بود در حالی که داعشی ها خباثت ها و جنایت های فراوانی کردند اما حاج قاسم همواره سپری محکم در برابر دشمنان بود.

حجت الاسلام سنجری ابراز داشت: دشمن از تیرماه امسال در اورشلیم جلسه گذاشت که از لبنان و عراق شروع می کنیم تا  در نهایت به ایران برسیم در حالی که هر روز شاهد ضعف و زبونی بیشتر آمریکا هستیم.

وی تاکید کرد:در حالی که دشمنان پایگاه های فراوانی در عراق و وکشورهای منطقه طراحی کرده بودند اما مجبور به عقب نشینی و ترک منطقه شدند.

مسئول بسیج طلاب استان کرمان ادامه داد: سپاه پاسداران سیلی محکمی به آمریکایی ها در پایگاه عین الاسعد زد البته موشک های شلیک شده به این پایگاه ساخت جوانان برومند کشورمان بود.

وی تاکید کرد: زدن پایگاه عین الاسعد بارقه امیدی در بین مظلومان جهان بوجود آورد در حالی که دشمنان در صدد بودند لبنان را به ویرانه ای تبدیل کنند.

حجت الاسلام سنجری افزود: آمریکایی ها در عراق نتوانستند نسخه لبنان را بپیچند چون سردار دلها تمام نیروهای دشمن را منهدم و پراکنده کرد.

وی بیان داشت: دشمنان در صدد راه اندازی جنگ مذهبی در عراق شدند لذا جریان شیرازی ها را وارد میدان کردند و شروع به خرابکاری ها و‌ پائین آوردن عکس های حاج قاسم سلیمانی در عراق نمودند و در ادامه در آبان ماه در کشور ایران اسلامی بدنبال اغتشاش برآمدند.

مسئول بسیج طلاب خاطر نشان کرد: بزودی شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود در حالی که بدهکارترین کشور دنیاست .

وی یادآور شد: دشمنان در آبان ماه به آتش زدن بانک ها ، مساجد ، حوزه های علمیه و.... روی آوردند تا به اهداف شوم خودشان برسند کسانی که سپاه را ترویسم می خواندند و دنبال بودند تا رژیم صهیونیستی را رسمیت ببخشند.

حجت الاسلام سنجری گفت: دشمنان بدنبال فتنه ۹۸ بودند که در این فتنه میزان تخریب و خسارت زیاد بود چون آنان از فرمانده کل قوا و فرمانده دولت مقاومت ترس و وحشت داشتند و سرداری همچون حاج قاسم سلیمانی در کنار ولایت و رهبری بود.

وی ابراز داشت: مردم حاج قاسم‌را مدیری ولایی می دانند لذا تشیع جنازه ای بی نظیر در دنیا داشت کسی که جبهه مقاومت را در کشورهای مختلف تحت عنوان زینبیون، حیدریون و...... راه اندازی کرد.

مسئول بسیج طلاب استان کرمان ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی خود را سرباز ولایت می دانست مردم کسی که افکار غربی دارد برای انتخابات مجلس نمی خواهند.

وی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی نیرویی انقلابی بود که فکر و منش انقلابی داشت لذامحبوب قلبوب مردم در جای جای جهان شد.

ارسال نظرات