ترور سردار در فضای مجازی راهبرد ادامه‌دار معاندان است

بعد از اینکه آمریکاییان خود را در ترور حاج قاسم سلیمانی ناکام دیدند و ثابت شد که با حذف حاج قاسم سلیمانی خللی در روند جبهه مقاومت ایجاد نمی‌شود با کمک اصحاب رسانه‌ای خود سعی دارند تا هر روز شهید سلیمانی را در فضای مجازی ترور کنند.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۱۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ رسول حسنی؛ بعد از ترور سردار سلیمانی در عراق توسط دژخیمان آمریکایی موجی ایجاد شد که در وهله اول خود آمریکایی‌ها را هدف قرار داد. این ترور فقط یک‌بار صورت گرفت و افکار عمومی جهان را معطوف به خود کرد. متأسفانه اقدام دشمنان جبهه مقاومت دامنه‌دار است و در فضای مجازی بارها شخصیت، راه و هدف شهید سلیمانی در حال ترور شدن است، خطری که کمتر به آن توجه داریم.

بعد از مشخص شدن علت سقوط هواپیمای اوکراینی و به عهده گرفتن آن توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در برخی از نقاط کشور تعدادی محدود معترض مغرض، اقدام به دادن شعارهای هنجارشکن علیه شهید سلیمانی و اهانت به‌عکس این سردار بزرگ جبهه مقاومت کردند.

این حرکت‌های معنادار پیش از آنکه واکنشی در مقابل پذیرفتن مسئولیت سقوط هواپیما توسط سپاه باشد، ریشه در هدایت معترضین در فضای مجازی دارد. اینکه چه کسانی لیدر این حرکت‌های اعتراضی هستند موضوع این بحث نیست، هرچند کاملاً مشخص است که هیزم این آتش از کجا تهیه می‌شود. بحث مهمی که مورد غفلت واقع شده این است که هجمه‌ها علیه سردار سلیمانی هنوز ادامه دارد که باید آن را سیاست «ترور در فضای مجازی» قلمداد کرد. درواقع باید گفت ترور سردار سلیمانی که نماد اقتدار، عزت و هویت نظام اسلامی و جبهه مقاومت است هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد. مسلماً دشمنان انقلاب اسلامی که از گسترش آن در منطقه واهمه دارند به‌خوبی درک کرده‌اند که حاج قاسم سلیمانی چیزی فراتر از یک کاراکتر نظامی است.

دقیقاً آنها با هدف قرار دادن سردار سلیمانی قصد داشتند تا بخشی از دکترین مقاومت را ترور کنند. آمریکاییان در انتخاب هدف خود اشتباه نکرده‌اند، خطای آ‌نها در این بود که گمان می‌کردند با از میان برداشتن سردار سلیمانی جبهه مقاومت ادامه حیات نخواهد داشت و یا با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

دریافتن این موضوع کار سختی نیست به همین دلیل بعد از حضور میلیونی مردم ایران و عراق در تشییع و برگزاری یادبود سردار در کشورهای دیگر، بر سیاستمداران آمریکایی بعد از شهادت سردار سلیمانی برای هدم جریان سلیمانی و ترور تفکر سلیمانی افسران جنگ نرم خود را وارد میدان کردند. متأسفانه عده‌ای از مسئولان فرهنگی، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و بخشی از مردم خطر ترور هویتی سردار سلیمانی را جدی نگرفته‌اند، در حالی که این ترور بسیار دردآور و زیان‌آورتر از ترور جسم سردار سلیمانی است.

تروری که اثرات آن به عینه قابل مشاهده نیست و در طولانی مدت تبعات آن دیده خواهد ‌شد. کسانی که مدعی هستند حاج قاسم تکثر پیدا کرده و هر ایرانی یک قاسم سلیمانی است باید بدانند الآن وقت اثبات این ادعاست. حضور گسترده اصحاب رسانه و متخصصان فضای مجازی و مبارزه علیه تروریسم فرهنگی همان راه حاج قاسم سلیمانی است.

پاتک حاج قاسم‌ها در فضای مجازی علیه بدخواهان و معاندان داخلی و خارجی در حقیقت پاسخی است در مقابل ترور حاج قاسم شهید. این حضور البته باید گسترده، مؤثر و مقتدرانه باشد. اگر نمی‌توان با ترور جسمانی حاج قاسم سلیمانی او را زنده کرد، قطعاً هرروز می‌توان معنویت و هویت شهید سلیمانی را زنده‌تر از روز قبل کرد. تنها شرط توفق در این امر وارد شدن در میدان جنگ فرهنگی و مسلح شدن به جنگ‌افزار رسانه و فضای مجازی است. باید ثابت کرد که شهید سلیمانی برای آمریکاییان بسیار خطرآفرین‌تر از حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار