فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی از برگزاری طرح ۴۰ سال بسیج ۴۰سال تلاش و۴۰ مدیر در مناطق محروم به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۳۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج  گفت: سیاست های اصلی سازمان بسیج کارمندان در افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه ها و ادارات خلاصه می شود که این در قالب طرح های مختلف توسط بسیجیان و مدیران بسیجی در اداره ها انجام خواهد شد.

وی افزود: طرح میز خدمت بسیج کارمندان با همکاری اقشار مختلف بسیج و نهادها و دستگاه های مختلف در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم و حل مشکلات آنها به خصوص در اداره های استان در مساجد شهر اراک و شهرستان های استان مرکزی برگزار می شود.

عبدی اظهار داشت:  از عوامل مهمی که این طرح خدمتی در مساجد برگزار می شود می توان به آمیخته کردن مشکلات با ظرفیت عظیم مسجد می باشد که در حقیقت هدف در برگزاری این نوع میز خدمت ها با رویکرد مسجد محوری همراه است.

وی با اشاره به طرح راهبردی بسیج ادارات کل در ایام الله دهه فجر بیان داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر طرح طرح ۴۰ سال بسیج ۴۰سال تلاش و۴۰ مدیر در مناطق محروم در ذیل میز خدمت ادارات برگزار می شود که در این طرح امید است گام های خوبی در راستای محرومیت زدایی برداشته شود.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج برای روزهای بحران به وجود آمده و بسیجیان دلاور همیشه در صحنه آماده اند.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات