دو گروه جهادی از دانشگاه‌های اصفهان در مناطق سیل‌زده حضور دارند

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی اصفهان از حضور دو گروه جهادی از دانشگاه‌های استان در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۳۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
محمد کریمی، مسئول جهاد سازندگی، بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان  در خصوص کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان گفت: پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی در دانشگاه‌های سطح استان اقدام به جمع آوری کمک کردند.

وی افزود: دو گروه جهادی محمد رسول الله(ص) و امیرالمؤمنین دانشگاه‌های اصفهان در مناطق سیل زده  جنوب استان سیستان و بلوچستان حضور دارند.

کریمی بیان کرد: گروه جهادی محمد رسول الله به صورت قرارگاهی حدود ۷ سال است که در استان سیستان و بلوچستان حضور دارد و اقدام‌های جهادی و محرومیت زدایی انجام می‌دهد.

این مسئول تصریح کرد: یکی از محور‌های اصلی خدمت رسانی به سیل زدگان منطقه دلگان همین گروه جهادی است؛ پخت غذا، توزیع کمک‌های مردمی، فعالیت‌های پزشکی و درمانی خدمت رسانی می‌کنند.

وی در پایان گفت: اکنون این دو گروه جهادی به ارائه خدمات ضروری می‌پردازند و در آینده که شرایط بهتر شد گروه‌های عمرانی و تخصصی و فنی حضور پیدا می‌کنند و به صورت کامل مشکلات ایجاد شده سیل را تا حد توان رفع کنند.
ارسال نظرات