۱۴۰۰ بسته حمایتی توسط سپاه بوشهر در مناطق سیل‌زده بلوچستان توزیع شد

جانشین سپاه بوشهرگفت:طبق سفارش برخی از خیرین چند بسته حمایتی شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و اسباب بازی نیز تهیه کرده و در روستای چراغ آباد از توابع شهر زرآباد توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۳۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
سرهنگ پاسدار  امید بازدار، جانشین سپاه بوشهر با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به محرومان سرلوحه برنامه‌های سپاه است، اظهار داشت: سپاه و بسیج خدمت‌رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه با وقوع سیل سپاه شهرستان بوشهر سعی کرده با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تنها گره کوچکی از مشکلات مردم این استان را برطرف کند، ادامه داد: بیش از ۱۴۰۰ خانوار در روستاهای شهر زرآباد که دچار خسارت شده شناسایی و در همین هفته بسته حمایتی که شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و وسایل خانگی می‌باشد تحویل آن عزیزان داده خواهد شد.

سرهنگ بازدار بیان کرد: فعلا ۳۰۰۰ بسته غذایی و بهداشتی و همچنین ۴۳۰ گونی برنج توسط گروه جهادی شهید احمدی جوان به استعداد۲۳ نفر با همکاری گروه جهادی امام رضایی‌ها در بین مردم سیل‌زده روستاهای شهر زرآباد توزیع کرده‌اند.

جانشین سپاه شهرستان بوشهر یادآور شد: طبق سفارش برخی از خیرین چند بسته حمایتی شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و اسباب بازی نیز تهیه کرده و در روستای چراغ آباد از توابع شهر زرآباد توزیع شد.
ارسال نظرات