مراسم عزاداری و سوگواری حضرت زهرا(س) با حضور خواهران و برادران پاسدار و بسیجی در حسینیه عاشقان ثارالله در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۴۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم عزاداری و سوگواری حضرت زهرا (س) با حضور خواهران و برادران پاسدار و بسیجی در حسینیه عاشقان ثارالله در شهرستان زاهدان برگزار شد.
حجت الاسلام عزیزی امام جمعه موقت شهرستان زاهدان در این مراسمضمن تسلیت شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: اصل و اساس محبت شخصیت این بانوی اسلام باعث می‌شود که سبگ زندگی ایرانی اسلامی را در جامعه رشد دهیم.

وی با اشاره به این مطلب که الگو گیری از سیره و روش زندگانی حضرت زهرا (س) ما را به انتخاب زندگی با این سبک هدایت و راهنمایی می‌کند، افزود: برای اینکه زندگی خود را به زندگی حضرت زهرا (س) نزدیک کنیم باید ویژگی‌ها و خصوصیات آن حضرت را بشناسیم و، چون ایشان خدامحوری را در زندگی و کارهایمان قراردهیم.

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: مهمترین ویژگی صدیق مرضیه (س) بنده خدا بود، در همه جای زندگی اش خدا را مشاهده می‌کرد، و سراسر زندگی اش از مهر و عشق ذات الهی لبریز بود.

امام جمعه موقت زاهدان با تاکید بر این مطلب که همسر داری، فرزند داری، و تمام رفتار و اخلاق دخت نبی مکرم اسلام بر اساس خدا باوری و خدا محوری بوده است، اظهار داشت: وقتی خداوند در زندگی افراد حضور داشته باشد و تمام رفتار و اعمال ما بر اساس رضای خداوند باشد مهر و محبت و صمیمیت در زندگی‌ها رواج پیدا خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی در زندگی ما انسان‌ها خدا باشد و با ایمان و اعتقاد در جامعه گام برداریم زندگی هدف‌مند خواهد بود، ولی اگر در زندگی ایمان و اعتقاد به خدا نباشد زندگی در تلاطم و سختی است.

ارسال نظرات