خبرهای داغ:

حی علی العزا/ اقامه عزای فاطمی در قزوین

صبح امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، مردم ولیتمدار قزوین عزای فاطمی به پا کردند
کد خبر: ۹۲۱۱۹۴۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

خبرگزاری بسیج: سالها از روزی که ناقوس مرگ در عزای یاس نبی در چهار گوشه گیتی و آسمان ها نواخته شد می گذرد اما هنوز فاطمیه برای عالمیان و آزادیخواهان، امید ظهور منجی است که روزی ورودش در صور جهان دمیده خواهد شد.

هنوز، از پس خاکستر این همه سال، شرار سوز تو از بیت الاحزان تا بلندای عرش زبانه می کشد. هنوز، طنین دادخواهی تو، از مسجد و محراب پیامبر(ص) به گوش می رسد. هنوز، صدای استغاثه تو از کوچه های مدینه، بلند است.

بانو جانم، و هنوز، دل شیعیانت، در التهاب داغ تو، داغدار است و آل تو در رثایت دستار سیاه به سر می پیچند و ما هنوز هم، تقاص محبت تو را پس می دهیم و آواره عشق تو، هستیم!

مهربان مادر، درسحرگاه هر آدینه چشم به راه سپیده می باشیم، تا میوه دلت، آن تک سوار سبز مهدی دین پناه(عج)، از راه رسد و برق ذوالفقارش سینه سیاه شب را بشکافد و زمین را به نور پروردگارش، روشن سازد.

آری، ای قافله دار اشک و فریاد، ما می دانیم و خدایت بهتر نیز، که گریه های تو، برای غم دنیا و حب مافیها نبود و این را همه می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، مردم فاطمی و ولایتمدار قزوین در عزای فاطمه دخت نبی، رخت سیاه پوشان در مرکز شهر تجمع و دسته های عزا به پا کردند.

این مراسم با حضور پرشور مردم و دسته های عزادار در خیابان سپه، شهربانی، آغاز و با حرکت به سمت امامزاده حسین بن علی موسی الرضا(ع)، جهت اقامه نماز ظهر و عرض ارادت به خاندان ولایت در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها