یک کارشناس مذهبی در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) گفت: دشمنان از طریق ساخت فیلم‌های مختلف با مضمون تجمل گرایی و اشرافی قصد ضربه زدن به نظام و حکومت را از طریق افزایش سطح انتظارات و توقعات مردم و ناراضی کردن آنان دارند.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۵۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، ظهر امروز مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) با همکاری بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها و پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم (س) برگزار شد.
در این مراسم فاطمه ستار کارشناس امور مذهبی به بیان برخی از شاخصه‌های اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا (س) پرداخت و گفت: تنها عبادت به پیشگاه خداوند کافی نیست؛ بلکه انسان مؤمن باید مطیع اوامر پروردگار باشد، زیرا خداوند همیشه و در همه حال (حتی مشکلات و گرفتاری‌ها) خیر و مصلحت را برای بندگان خود قرار داده است.
ستار افزود: با توجه به اینکه خداوند در قرآن بندگان خود را به برپا داشتن نماز امر می‌کند، والدین نیز باید با روش‌های مختلف از جمله تشویق، زیبا جلوه دادن نماز، اقامه نماز در خانه، یادآوری وقت نماز و ... فرزندان خود را به اقامه‌ای فریضه دعوت کنند.
این کارشناس مذهبی در ادامه به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت: طی ۴۰ سال گذشته پس از انقلاب اسلامی دشمن با شیوه‌های مختلف تلاش می‌کند نوع پوشش دختران و مادران ایرانی را تغییر دهد و از طریق به اهداف خود که همان دور کردن آنان از ارزش‌های اصیل دینی و اسلامی و در نهایت سست شدن ایمان است، دست یابد.
وی تصریح کرد: دشمنان در نظر دارند با کمرنگ جلوه دادن محرم، صفر، فاطمیه و دیگر مناسبت‌های دینی، جوانان را از راه اسلام منحرف کند و، چون در این زمینه ناکام مانده است، اقدام به جنگ نرم روانی و ایجاد تغییر در ظاهر افراد کرده است.
ستار اضافه کرد: یکی دیگر از حربه‌های دشمن ترویج تجمل‌گرایی و زندگی اشرافی با تهیه فیلم‌های مختلف است تا از این طریق توقعات مردم را در زندگی و در نهایت انتظارات آنان را از دولت افزایش دهند و بستر نارضایتی، اعتراض و اغتشاش بر علیه دولت و حکومت را فراهم کنند.
وی در خاتمه بر هوشیاری همه مردم به ویژه بانوان برای شناسایی دشمن و مقابله با توطئه‌های آنان تأکید کرد و ادامه داد: بهترین الگوی ما برای داشتن بصیرت و شناسایی دشمن، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند که باید در مسیر آنان گام برداشته و به آن‌ها متوسل شویم.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات