فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خلوص نیت و مردم‌داری، نام و یاد سردار سلیمانی را در ایران و منطقه جاودانه کرده است.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۵۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در یادواره 723 شهید سلماس، اظهار کرد: تاریخ مقاومت را سردار سلیمانی و هم‌رزمانش رقم زدند، بنابراین نام و یادشان برای همیشه در تاریخ منطقه باقی می‌ماند.

وی افزود: از آموزه‌های دینی این نکته را فرا گرفته‌ایم که شهادت در راه دین و ایمان بزرگترین عطیه الهی است و هر مجاهدی علاقه دارد که در راه اعتقادات خود به فیض شهادت نائل بیاید.

این مسوول یادآور شد: همه ما از آموزه‌های دینی این را تجربه کرده‌ایم که شهادت پاداش‌های الهی را برای امت اسلامی به ارمغان می‌آورد، هرچند داغ شهدا در دل ما باقی مانده و فقدان یک رزمنده و مجاهد در راه خدا یک مصیبت بزرگ است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه شهادت پاداشی از جانب خدای متعال بوده و ویژه افراد خاص است، گفت: تا کسی در حیات و زندگی خود شهیدگونه نباشد به شهادت نمی‌رسد.

شهسواری ضمن اشاره به اینکه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب تقویت وحدت و همدلی در بین ملت شد، اظهار کرد: بنابراین باید سبک زندگی ایشان را باید برای خودمان الگو قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات