خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر:

حضرت زهرا (س) برای همه جهانیان الگو است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: وجود بابرکت حضرت زهرا (س) برای همه جهانیان الگو است.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۶۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، حجت السلام سید عابدین صادقی امروز در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیه در مسجد فاطمه الزهراء این سپاه برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگ‌ترین سرمایه معنوی برای جوامع انسانی است.

وی در ادامه افزود: در روایات آمده است که خدا در قیامت به نماز هر انسانی نگاه نخواهد کرد و اگر به نماز نگاه نکند به هیچ عمل دیگر او نگاه نخواهد کرد و منافقان از جمله کسانی هستند که نمازشان را با کسالت و برای ریا می‌خوانند و چنین نمازی هیچگاه مورد تأیید قرار نمی‌گیرد.

صادقی بیان کرد: خداوند می‌فرماید خسارت‌مندترین آدم‌ها کسانی هستند که همه هوش، حواس‌ و تلاش آنها خرج دنیا شد و به سرمایه‌های معنوی توجهی نداشتند.

مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه پیرانشهر با تأکید بر اینکه باید به فرصت‌های معنوی خود فکر کنیم و از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم، افزود: یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی در جامعه انسانی، وجود نازنین حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) فقط اختصاص به مسلمانی ما ندارد و متعلق به همه اهل عالم است، زیرا دختر پیامبری است که مخاطب رسالتش همه اهل عالم در هر زمان و دوره‌ای بود در حالی که پیامبران پیشین گستره رسالت‌شان همه اهل عالم و همه زمان‌ها نبود و حضرت فاطمه زهرا(س) ناشر فرهنگ چنین پیامبری است.

انتهای پیام

ارسال نظرات