سید امیر ساداتی کرمی در یادداشتی مطرح کرد؛

سکوت مشکوک اساتید علوم سیاسی مازندران!

چرا قاطبه اساتید علوم سیاسی دانشگاه های استان مازندران هیچ واکنشی به این اتفاقات کلان و راهبردی نشان نداده و همچنان سکوت و انزوای از فضای اظهارنظر و تحلیل را بر میگزینند؟!
کد خبر: ۹۲۱۲۴۷۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج از مازندران،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی مازندران،سید امیر ساداتی کرمی در یادداشتی نوشت:

از حدود یک ماه گذشته تا کنون کشور و منطقه ی غرب آسیا شاهد اتفاقات و تحولات بی بدیلی بوده که بی شک مولد تحولات بزرگتری در آینده نزدیک خواهد بود. از منهدم ساختن پایگاه فوق پیشرفته عین الاسد امریکایی ها در عراق توسط موشکهای محیرالعقول سپاه پاسداران و شکستن هیمنه پوشالی ابرقدرت جهان و تشییع جنازه ده ها میلیونی ملت انقلابی ایران و ابراز هم صدایی خود با سردار مقاومت و مبارزه با امریکا و خروش میلیونی مردم عراق در تحقق انقلاب دوم و اخراج امریکایی ها از خاک خود گرفته، تا اظهارات کریه وزیر خارجه دولت فخیمه! و دیپلماسی ذلت در مقابل امریکایی ها و جنایت اخیر امریکا و رژیم صهیونیستی در پروژه ی معامله قرن و...؛ از جمله اتفاقاتی بوده اند که در پهنه ی سیاسی کشور و منطقه و به تبع آن در معادلات سیاسی جهان بعنوان مهمترین و راهبردی ترین مسائل رقم خورده به حساب می آیند.
 
مسائلی که تمام رسانه ها و تریبون های رسمی و غیررسمی کشورهای دنیا را به اظهار نظر و تحلیل آنها واداشته است. اما یک سوال جدی ذهن را به خود مشغول می کند و آن اینکه چرا قاطبه اساتید علوم سیاسی دانشگاه های استان مازندران هیچ واکنشی به این اتفاقات کلان و راهبردی نشان نداده و همچنان سکوت و انزوای از فضای اظهارنظر و تحلیل را بر میگزینند؟! این درحالی ست که تعداد قابل توجهی از این اساتید در اثنای فرآیند مذاکرات و انعقاد برجام،  تمام تلاش خود را در همراه سازی عقول دانشجویان و همچنین افکار عمومی با پروژه برجامیسم بکار گرفته و با پیوستن به جریان پروپاگاندای برجامیان، و حمله به گفتمان مقاومت و انقلابیون آینده نگر، تحقق تمام آرزوهای مردم را در اجرای پیش دستانه برجام وعده می دادند.
 
اما حال که تخم مرغ های داخل سبد برجام شکست و درخت تخیلی سیب و گلابی آن نیز در سرمای سوزناک و استخوان سوز اعتماد به شیطان بزرگ خشک شد و امریکای "با ادب"! به امریکای "غیرقابل اعتماد و جنایتکار" در ادبیات دولتمردان تبدیل گردید، بجای عذرخواهی از دانشجویان و افکار عمومی به غلط بودن فرضیه ها و تحلیل های مبتنی بر متون منحط غربی علوم سیاسی، و همچنین اذعان به درستی و تحقق پیش بینی ها و وعده های امام(ره) و مقام معظم رهبری در پیشروی و گسترش و پیروزی جبهه ی انقلاب و افول استکبار جهانی و عقب نشینی از جغرافیای منطقه ، ترجیح به سکوت گرفته و حتی به دعوت های مکرر رسانه ای نیز پاسخی نمی گویند!
 
امیدوارم که این اساتید حقوق بگیر نظام! به خود آیند و بعد از سالها غفلت از واقعیت جامعه و پهنه ی سیاسی دنیا، با مشاهده درست تحولات پی در پی، خط بطلانی بر اندوخته های بی ثمر و منحرف و مخدر مبانی علوم سیاسی غربی کشیده و با تحلیل درست وقایع و پدیده های مذکور ،  گوشه ای از دین خود نسبت به انقلاب اسلامی را ادا نمایند.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار