مسوول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این همه هیاهوی تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی و بعضا دولتی در منطقه ما تا به حال کسی حرفی از حقوق کارگران، کشاورزان، محیط زیست، تغییر کاربری های خلاف،کارخانجات به یغما رفته و یا تعطیل شده استان و مبارزه با این مسائل حرفی نزده یا بسیار کم بوده است.
کد خبر: ۹۲۱۲۹۰۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
شهرام مهدوی‌مطلق در جمع مجریان، ناظران و دست اندرکاران پروژه سد تنگ سرخ یاسوج با عنوان مجلس تراز انقلاب و رای آگاهانه مردم اظهار کرد: مجلس نقش مهمی در تشکیل و تحقق دولت اسلامی دارد و نظام چند دهه است که در مرحله تشکیل دولت اسلامی از ۵ مرحله فرایند تحقق تمدن اسلامی در تلاش است.

وی گفت: همه دعواها، تحریم‌ها، تهدیدها و درگیری‌های ما در این چند دهه برای جلوگیری از تشکیل مرحله سوم فرایند تحقق انقلاب اسلامی یا همان شکل گیری دولت اسلامی است.

مهدوی‌مطلق ادامه داد: جنگ‌های متعدد و چند بعدی علیه نظام اسلامی اعم از فرهنگی، رسانه‌ای، اقتصادی، سیاسی، فرقه سازی، اسلام و ایران هراسی برای متوقف کردن حرکت انقلاب به سمت دولت سازی است چرا که اگر این مرحله محقق شد جامعه یا کشور اسلامی با سرعت شکل می گیرد و به الگوی جهانی تبدیل می شود و آن وقت زمینه تشکیل تمدن اسلامی فراهم می شود.

وی گفت: این مرحله دوران بسیار حساس و جدی است که مقام معظم رهبری از آن به دوران حساس و پیچ عظیم تاریخی یاد کرده است در تشکیل این مرحله حساس دو مانع جدی هست یکی جبهه استکبار خارجی به سرکردگی امریکا و چند دولت اروپایی و دیگری جبهه لیبرال داخلی که مشکل اصلی در جبهه لیبرال داخلی است.

مسوول بسیج دانشجویی استان گفت: تشکیل دولت اسلامی بیش از آنکه به عهده حاکم و رهبران دینی باشد به عهده مردم است تا مردم آگاهانه و با این نگرش وارد کارزار انتخابات نشوند، دولت اسلامی شکل نخواهد گرفت جمهوری اسلامی یعنی همین، بخش جمهوریت در شکل گیری و شکل دهی دولت مهم است چون مسئله انتخاب است و تا انتخاب ها درست انجام نشود وضع همین است.

وی گفت: مهم ترین رکن ریل گذاری، قانون نویسی، انتخاب دولت و نظارت بر کارها، مجلس شورای اسلامی است هرگاه مجلس قوی، انقلابی و مردمی بود به همان میزان دولت ها هم این گونه خواهند بود.

مهدوی‌مطلق افزود: در این همه هیاهوی تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی و بعضا دولتی در منطقه ما تا به حال کسی حرفی از حقوق کارگران، کشاورزان، محیط زیست، تغییر کاربری های خلاف،کارخانجات به یغما رفته و یا تعطیل شده استان و مبارزه با این مسائل حرفی نزده یا بسیار کم بوده است و جالب است همه وعده شغل می دهند، جوانان فریب وعده‌های شغلی را نخورید، تا در استان وضعیت شهرک های صنعتی، کارخانه ها و پروژه ها درست نشود حرف از شاغل شدن فریبی بیش نیست.

وی گفت: کشور ما در عدم استفاده از ظرفیت های درونی خود در دنیا رتبه اول را دارد که در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده است و قطعا استان ما هم در عدم استفاده از ظرفیت های درونی خودش در کشور با فاصله رتبه اول را داراست، لذا در انتخابات پیش رو باید استفاده از ظرفیت های درونی مطالبه عمومی باشد.

مهدوی‌مطلق خاطرنشان کرد: در کنار حضور حداکثری و توجه به مقوله مشارکت در انتخابات کیفیت رای و کیفیت انتخاب هم مهم است نکته مهم بحث رای دادن و انتخاب توسط مردم است باید بپذیریم که هندوانه‌ای را که می‌خوریم پای لرزش هم بنشینیم و فردا روزی به زمین و زمان گیر ندهیم که دین ناکارآمد است، این گوی و این میدان انتخاب دست ماست.

وی گفت: نامزدهایی که زحمت می کشند و در مراسمات فاتحه و مصیبت ها این روزها به شدت همراهی می کنند، دستشان درد نکند ولی رای خود را مواظبت کنیم حرف در این خصوص زیاد است بحث ورود پول به انتخابات خصوصا در استان ما جدی است بر اساس برآوردهای اقتصاددانان، هر رای مردم‌ بیش از صد میلیون تومان فقط در سرنوشت اقتصادی مملکت حائز ارزش گذاری است ارزش های معنوی و پاسخگو بودن در فردای قیامت برای رأیی که می دهیم به جای خود، بنابراین باید حواسمان باشد این رای را به ثمن بخس نفروشیم.

مهدوی‌مطلق گفت: کسی که رای خود را می فروشد، دیگر قیمت خود و رای خود را مشخص و دریافت کرده و فردا روزی نمی تواند از آن نماینده انتظار دیگری داشته باشد نامزد و کسی که رای خریداری می کند هدفی جز رسیدن به قدرت ندارد از کسی که پول توزیع می کند توقع خدمت نداشته باشید.
ارسال نظرات