جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در هر جایی که برای مقابله با نظام اسلامی ورود پیدا کرد شکست را پذیرفته است.
کد خبر: ۹۲۱۲۹۰۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مشایخ استان کهگیلویه و بویرحمد به توطئه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران پایگاه نظامی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و برای آن‌ها سخت بود که با روی کار آمدن انقلاب، ژاندارم منطقه تبدیل به ام‌القرای جهان اسلام شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۴۰ کشور دنیا حزب بعث عراق را پشتیبانی می‌کردند، اما شهیدان عزیز ما با توکل به خدا و تمسک به اهل‌بیت (ع) تحت رهبری امام عزیزمان با کمترین ابزار، امکانات و تجهیزات جنگیدند و شکست را بر دشمن تحمیل کردند تا این انقلاب و این نظام باقی بماند.

انصاری با بیان اینکه استکبار جهانی همواره در معادلات خود نسبت به شناخت این مردم دچار اشتباه بودند، عنوان کرد: آن زمانی که انقلاب اسلامی ما در سن جوانی بود دشمن قادر به شکست این نظام نبود با این وجود در حال حاضر که در سن ۴۱ سالگی و صلابت است استکبار جهانی هنوز دست از توطئه‌های خود برنداشته و در قالب توطئه‌های مختلف به جنگ این نظام می‌آید.
وی با اشاره به اینکه دشمن در هر جایی که برای مقابله با این نظام اسلامی ورود پیدا کرد شکست را پذیرفته است گفت: در هشت ساله دفاع مقدس بیش از ۴۰ کشور با ماشین جنگی مدرن و به‌روز به کمک استکبار جهانی آمدند و شکست را پذیرفتند این در حالی است که در آن زمان مهمات جنگی برای ما به سختی تأمین می‌شد.
ارسال نظرات