فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد در گفتگو با «بسیج»؛

دهه فجر عصاره آرمان های یک ملت انقلابی مسلمان است

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد گفت: دهه فجر عصاره آرمان های یک ملت انقلابی مسلمان است که تحت رهبری و ولایت رهبر فرزانه خود حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان تاختند.
کد خبر: ۹۲۱۲۹۲۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار ترابی فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: دهه فجر عصاره آرمان های یک ملت انقلابی مسلمان است که تحت رهبری و ولایت رهبر فرزانه خود حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان تاختند و با تقدیم جان و مال خود با ظلم و بی عدالتی به مبارزه برخاستند.

 دهه فجر عصاره آرمان های یک ملت انقلابی مسلمان است

وی در ادامه افزود: روزهای دهه مبارک فجر، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.

پاسدار ترابی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله ، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت و تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعاست.

وی تصریح کرد: دهه فجر، فرصت یادآوری ارزش ها و آرمان هاست و این که چه بودیم و چه می کردیم و چه می خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می کنیم.

فرمانده ناحیه اشتهارد بیان کرد: کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر و برهم زدن موازنه ظالمانه قدرت در جهان است و این کم چیزی نیست.

وی در پایان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ایام اربعین شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را ارج نهاده و از خداوند منان توفیق احیای مستمر و پاسداشت این ارزش‌ها را مسألت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار