خبرهای داغ:
حضرت آیت الله سبحانی ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس قوه قضائیه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفتند: این اقدامات موجب امیدواری مردم شده است؛ باید در مناسب قضایی افرادی منتصب شوند که علاوه بر همه شرایط یک مدیر خوب، انقلابی و مومن هم باشند.
کد خبر: ۹۲۱۳۰۵۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج،

حضرت  آیت‌الله سبحانی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، با اشاره به رد صلاحیت برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان قانون اساسی گفتند: مجلس در راس امور است و نباید در تایید صلاحیت افراد مسامحه شود و نباید افرادی در این نهاد مهم حضور یابند که متهم به فساد هستند.

حضرت آیت‌الله سبحانی زیرکی و هوشمندی را از ویژگی‌های مدیران دستگاه قضا برشمردند و تاکید کردند: باید بدون ملاحظه و توصیه دیگران با افرادی که به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کنند با قاطعیت برخورد کرد.

این مرجع تقلید در ادامه به موضوع زندانیان مهریه اشاره کردند و  گفتند: گرچه یکی از اقدامات رئیس قوه قضائیه آزادی زندانیان مهریه بوده اما این مسئله باید به صورت لایحه قانونی تصویب شود و در کل کشور به مرحله اجرا گذاشته شود.

حضرت آیت الله سبحانی تاکید کردند: باید در اسناد ازدواج به جای واژه عندالمطالبه واژه عند الاستطاعه گنجانده شود.

این مرجع تقلید در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس قوه قضائیه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفتند: این اقدامات موجب امیدواری مردم شده است؛ باید در مناسب قضایی افرادی انتصاب شوند که علاوه بر همه شرایط یک مدیر خوب، انقلابی و مومن هم باشند.

ارسال نظرات