خبرهای داغ:
تیم دو و میدانی کارکنان سپاه فجر فارس، با کسب ۳۶ امتیاز در مجموع قهرمان مسابقات کشوری دو و میدانی کل سپاه شد.
کد خبر: ۹۲۱۳۱۷۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، تیم دو و میدانی کارکنان سپاه فجر فارس توانست با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز و با کسب 36 امتیاز در مجموع، قهرمان مسابقات کشوری دو و میدانی کل سپاه شد.

این مسابقات به میزبانی قرارگاه مهندسی خاتم الانبیاء (ص) در شهر تهران و در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار و تیم های قرارگاه سازندگی خاتم (ص) و دانشگاه امام حسین (ع) مقام های دوم و سوم را کسب کردند .

اعضای تیم دو و میدانی استان : سید داوود عدالت پور (کسب مدال طلای دوی 60 متر و نقره در 400 متر)، مسلم کرمی کسب مدال های نقره در مواد 1500 و 3000 متر ، حسین محمودی مدال برنز ماده 3000 متر و محسن ایزد پناه، میثم واحدی ،علیرضا یوسفی، حسن اسماعیلی، حسین محمودی، مهدی آرایش و ابوالحسن صفری نژاد (مربی) در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه فجر فارس سرهنگ پاسدار محمد حسین مفتاحی ضمن تبریک به فرماندهی محترم سپاه فجر و کلیه کارکنان و هم چنین جامعه ورزش استان فارس گفت: با توجه به اینکه رشته دو و میدانی به عنوان پایه و مادر تمامی رشته ها محسوب می گردد امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و بهره مندی از مربیان مجرب استان و ارتقای سطح کیفی و تکنیکی این رشته در بین کارکنان و بسیجیان سپاه استان گام برداریم.

وی در پایان از زحمات استاد ارزشمند دو و میدانی استان جناب آقای جواد صغادی که در آماده سازی تیم منتخب همکاری نمودند قدردانی به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها