معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: در ایام الله دهه فجر توسط سپاه حضرت عباس (ع) نواحی، حوزه‌ها و پیاگاه‌های مقومت بسیج استان اردبیل، بیش ۸۰۰ عنوان برنامه در عرصه‌های مختلف برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۱۳۲۸۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
اجرای بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه در هه مبارک فجر/برگزاری اربعین شهادت سردار سلیمانی در استان اردبیل
سرهنگ پاسدار شکر عبدی در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل شعار دهه فجر امسال را"انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" عنوان کرد و اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر توسط سپاه حضرت عباس (ع) نواحی، حوزه‌ها و پیاگاه‌های مقومت بسیج استان اردبیل، بیش ۸۰۰ عنوان برنامه در عرصه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: ملت غیور و انقلابی ایران ان شاء الله با تبعیت از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری با حضور حماسی خود در راهپیمایی با شکوه امسال و انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر ثابت خواهند کرد که پشت رهبری، انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند و اجازه نفوذ دشمن را به این سرزمین اسلامی نخواهند داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی مصادف گشته با ۲۲ بهمن ماه و از ۲۳ تا ۲۵ بهمن در تمامی نواحی و شهرستان‌های استان اردبیل مراسمات گرامیداشت شهادت شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: سردار سلیمانی نماد غیرت و شجاعت و نماد اقتدار و امنیت جهان اسلام بود و نابودی تکفیری‌ها و داعشی‌ها که دست پرورده‌های شیطان بزرگ آمریکان بودند مرهون فداکاری و از جانگذشتگی ایشان و همرزمان شهیدش و مدافعان حرم آل الله بود.

وی خاطر نشان کرد: استکبار در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای برهم زدن آرامش کشور انجام داد و با ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و ایجاد تحریم‌های خصمانه علیه مردم عزیزمان در صدد تلخ کردن شیرینی و حلاوت تکامل انقلاب اسلامی بودند که با بصیرت، صبر انقلابی و آگاهی ملت ایران اسلامی تمامی توطئه‌های آنان نقش برآب شد.

عبدی تصریح کرد: همه باید مراقب باشند و با حضور انقلابی خود در برنامه‌های مختلف دشمن را مایوس کنند و بدانند ملت ایران با وجود تحریم‌ها، مشکلات موجود و دشمنی‌های استکبار هیچ زمانی از اهداف خود کوتاه نخواهند آمد و از آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل دفاع و با پشتیبانی از ولایت فقیه تا پای جان ایستاده و بالاترین قله‌های عزت را کسب خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از زحمات رسانه ها، خبرگزاری ها و مطبوعات بویژه صدا و سیمای مرکز اردبیل که شبانه روزی برای پوشش اخبار و برنامه‌های استان تلاش می‌کنند تقدیر کرد و افزود: زحمات صدا و سیما بر کسی پوشیده نیست و از این عزیزان برای پوشش مراسمات سپاه حضرت عباس (ع) استان و همکاری صمیمانه آن‌ها نهایت قدردانی را داریم.
ارسال نظرات